T-shirt is binnen hoor! Ik zal het shirt met trots afdragen.... :D
Is het voor de toekomst mischien leuk om t-shirts te maken per type? Alleen type 2 (tot 1973) vind ik nog veeeeel leuker! :D :D |
Dat zouden we dolgraag willen maar 100 stuks per autotype is om dat zelf van te voren op te hoesten iets teveel van het goede . Alles moet uit eigen zak betaald worden en dan hebben wij als Volksforum team ook nog een maandelijks terugkerende kosten als serverhuur en andere dingen .
En een ontwerp maken en die via voorinschrijving verkopen : dan moeten we er teveel verkopen via voorbestelling om een beetje quitte te draaien .. Hobbies kosten geld maar soms zijn we helaas met handen gebonden ;) |
mijne is ook binne :rock:
|
Schaamteloze up om ons de winter door te helpen :D
|
Heb er twee besteld :)
|
Mag ik de volgende keer een roze Gert?
|
Als we die laten printen : sure why not
|
Heb ze binnen, zien er super uit. Kan ik die andere weggooien :D
Gr. Edwin |
ik wil ook een shirt bestellen bij deze! heb ge'pmed!! bij deze ook een up voor iedereen, de meeting is al bijna!
|
Kun je op de meeting zelf ook T-shirts en stickers kopen?
Edit: Ik zie het al dat kost 5 Eu Xtra:D |
yup zekers. we moeten ff alles wat al besteld is eruit halen en de rest komt zeker mee. ook bestelde shirts kunnen evt. worden afgehaald.
|
moet ik nou ook 5e extra betalen dalijk? want heb in principe nu al besteld toch? bruin, M, ALS DenB3rt op de meeting is, want dan ruil ik met hem...
|
Quote:
En 25 maart is morgen! Je bent dus gewaarschuwd! |
De laatst 2 uurtjes zijn ingegaan voor dit prachtige aanbod...
Stuur nú nog je bestelling door naar shop@volksforum.com en profiteer er van! |
All times are GMT +1. The time now is 21:40. |