pff zonde van die auto.. maar is hard gegaan waarschijnlijk als je ziet hoe die auto eraan toe is... zou wel een vette combo zijn.. vw spijlbus met carrera gt blok!!!
|
ik heb foto's gezien, maar dat ding was gewoon doormidden! dat is echt hard gegaan..
|
Quote:
Post die foto's dan ens :) of is dat niet mogelijk ben wel benieuwd opzich. Plaatje van de krant is beetje onduidelijk |
Quote:
Ghe, das bij Munsterhuis in de showroom. |
de eigenaar ligt er niet wakker van hoor......die heeft zo'n beetje 20 van zulke bolides...heb hem weleens ontmoet...heeft zn eigen race team en alles gehad/heeft....
en dan te bedenken dat 7 jaar geleden zn broer precies hetzelfde heeft gehad, zo aan een onbekende die die ontmoette in de cafetaria een dikke ferrari meegeven voor een testritje en vervolgens op een rij auto's te planten...... wat ik had gehoort is dat die vrouw had gezegt ervaring te hebben gehad met porsches......de eerste bocht lag ze er al uit..... |
Quote:
kijk eens aan,nog eentje van t IVA k heb toen idd ook die GT over t circuit zien gaan, en das echt n abnormaal mooie herrie! vrouwen en auto's gaan dus duidelijk NIET samen...enkele uitzonderingen daargelaten dan...ze kunnen bijvoorbeeld HEEEEL mooi voor n auto poseren... :D :D :D |
Het is zeker erg van die auto. Maarja zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Daarom zou ik mijn auto ook niet maar zomaar uitlenen en die is nog niet eens 450.000 euro waard ;).
|
Quote:
Jongens, laten we wel een beetje respectvol omgaan met deze situatie. 't zal je eigen vriendin maar zijn. |
Quote:
idd,.. en t zal je auto maar zijn ;) |
als mijn vriendin daar in zat, maakte ik me niet druk om de auto, ook al was het een Enzo... het blijft een stuk blik (carbon ;))
|
auto staat inderdaad bij munsterhuis, onder een een zeiltje! ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 22:10. |