hehehe, er was nog een optie vrij, dus die heb ik maar gekozen :giggle:
Maar zoals Pechie al zei, we komen denk ik wel ff buurten, gezellie :hug: |
wie (belgen) rijden naar daar? (en van waaruit vertrek je?)
btw, komt meneer "J" ook niet? :D zou wel leuk zijn hem eens in het echt te leren kennen :boxing: |
Zekers aanwezig...maar dan is de t3 nog net nie af denk!!!helaas..
grtz..Vic... komen wel met de 5 of ander vw mobiel!!! |
Quote:
Deze optie zal niet gaan,"ding" is dan nog lang niet af. Quote:
|
Als ik kom, neemt er dan iemand een nette achterklep voor mij mee? ;)
Ik ga voor de knuffels hoor, en ik zal m'n vriendin ervoor meenemen :) |
zullen er zijn met de jetta 1, voor de noorderlingen: 11u MAC Donalds Heerenveen? en dan bij hoogeveen ook nog een aantal oppikken? had al ergens gelezen dat zich daar ook een aantal verzamelen...
|
Quote:
jah LATER... en dan ook nog ff langs Breda, Tilburg en Rotterdam enzo?? :chair: ;) Heerenveen -> Joure -> Almere -> Utrecht -> Bunnik zal de route zijn vermoed ik, dus voor een friese colonne 11 uur MekSnek Heerenveen! |
breda, tilburg en rotterdam, overdrijven is ook een vak :D
maar door de polder vind ik ook prima, u zegt het maar... MekSnek Heerenveen 11u, zal er zijn... |
Quote:
Doe mij nog zo'n lift als zaterdag! (Wel hopen dat je dan je kachelpotten hebt gemonteerd) :hug: |
Ik mis de optie, alleen als Jelle ook komt :D
|
Ik zal het vragen aan me moeder...
|
Quote:
als ik de kans heb om te komen neem ik er 1 voor je mee :D |
Quote:
|
Bunnik he? Nou vooruit dan maar. 1 soep voor VWrijder ;) En een sticker uiteraard!! :D want die zit er nog niet op.
|
@VWrijder : ff mailen naar shop@Volksforum.com
De voorraad is nog erg beperkt ... |
Quote:
@ Gert: Een van die stickers kwam toch mijn kant uit he ;) :D Ontopic: Wil wel komen maar ff koeken of dat ook mogelijk is :D |
Kunnen we alvast stemmen welke soorten soep? :)
|
als ik met ries mee kan rijden dan bin ich auch dabei!!
|
Quote:
Ik zal m persoonlijk komen plakken .. maar Jasper was eerst :tongue: @ Nyn : als we daar soep mogen verkopen dan mag jij kiezen tussen vegetarische of heldere kippesoep ( oude spelling ) |
Quote:
Stadskanaal - Heerenveen: 100km!! Dan moet je wel heel vroeg al op de fiets stappen om er op tijd te zijn! :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:51. |