Quote:
Of a- én b knippers... :eek: :shake: |
|
Is ook mooi he. :rolleyes: Zoals Meetlint het heeft vindt ik ook errug mooi, puntje van twijfel dat ik nog heb blijft dan het stukje rijwind, koeling, blowergebeuren wat je mist...
Maar goed Meetlints busje ziet er op die foto wel heel erg :woowoo: uit :D |
Quote:
Dat wordt racen..... :eek: :D |
Quote:
Waarom? praktische reden? |
Ik denk voor de looks. ;)
Ziet er toch mooier uit, vind ik. |
Klopt, de T2a knippers staan toch wel wat klassieker.
Het rooster dichtlassen zou ik zo weer doen ... scheelt een hele boel windgeruis :giggle: |
Quote:
Maar die roosters zitten er toch niet voor niks, ik vind het een mooi gezicht zo zonder, maar ... |
Rooster zit er om frisse rijwind naar binnen te halen, maar nu met deze temperaturen
kun je dat maar beter uit je hoofd laten .. je hebt immers zo een vogelgriepje te pakken ;) Warme lucht bereikt via je kachelpotten en motorventilator (blower op een type4) toch wel je voorruit, en int voorjaar/zomer heb je toch meestal je (tocht)raampjes open, dus daarvoor hoef je je rooster ook niet te laten zitten. Laat ik het anders zeggen .. in de afgelopen 7jr dat dit rooster nu bij mij dichtgelast zit, heb ik het niet open kunnen zetten nog geen dag gemist !! :tongue: |
Maakt alleen maar herrie als dat rooster open staat, ik heb heb ook dichtgelast!
|
All times are GMT +1. The time now is 02:58. |