Ziet er allemaal erg interessant uit moet ik zeggen. Ga zo door...!!
|
Ja tis lekker luchtig.
Dashboard weet ik nog niet 100% zeker, off een MK3 of misschien wel van een polo, en van een corrado kan ook nog, moet niet teveel werk zijn om te verbouwen. Het is idd heel interesant, je leert de auto nu echt kennen. |
|
|
|
Hai,
Leuke site heb je, heb alles even bekeken en je pakt het goed aan, complimenten. Ik was een tijdje geleden begonnen met een MKII project en heb deze moeten stoppen omdat de auto te slecht was, er zaten te veel gaten en roest in/op. Maar, ik heb nog wel het een en ander overgehouden, heb drie magazijnstellingen vol liggen met MKII spul. Wat ik nog heb is o.a. zwarte vloerbekleding, misschien is het wat voor je, ik zag namelijk dat jij grijze hebt.... Ik hoor het wel. Groeten, Tom |
Hey! Zwarte bekleding, wat vraag je er voor? Is dat alleen de voorste of beide, dus ook de achterste.
Zat eigenlijk te denken om helemaal geen vloer te nemen, alleen traanplaat bij de voeten, ivm. rally stijl/look. Maar zo'n zwarte mat is wel erg mooi! |
Ik zal straks ff foto's plaatsen van de matten, dan heb je een beter idee.
Persoonlijk ben ik niet zo van de traanplaat, begint een beetje "uit" te raken en omdat je er zoveel tijd, geld en moeite insteekt zou ik het zonde vinden. |
Persoonlijke smaak kwestie ;) Maar tis/wordt rally stijl, dus gewoon klein plaatje bij de voeten, tegen slijtage.
|
|
Shit, was helemaal een fotootje veregeten...sorry :redface:
De mat is helemaal gaaf en zonder beschadegingen, er zit alleen wat gras, zand en hooi op (auto is van een boertje geweest). Je heb PM terug Guust. |
Ah kijk, dat zoeken we... ga nu ff je PM lezen.
Bedankt alvast. |
Update 27 maart 2006
Niet echt spectaculair, maar nu weet je waar ik mn rommel laat. Zie www.vwgolfmk2.tk voor het antwoord. |
|
Een petite update: 11-4-2006
www.vwgolfmk2.tk -Fotos van vroeger toegevoegd, dus hoe hij was voor het project. |
|
|
Ik had eff een vraagje.
Op de foto van toen hij nog inelkaar zat,zag ik geen logo achterop zitten. Toen zag ik op de de foto dat je hem aan het uitelkaar halen bent, toch een rondje zitten waar voorheen het logo zat.:rolleyes: Nou ben ik eff nieuwschierig hoe dat zit? Veder leuke site om te volgen.;) |
Dat gat waar dus het VW logo in zat, had ik ooit eens dicht geplamuurd.... na verloop van tijd begon het plamuur te schuren.... dus dat heb ik tijdens de afbouw er maar gelijk uit getrokken, volgende keer lassen en vertinnen. Geen plamuur meer.
|
Ik vraag dit wand de mijne is ook geplamuurd.
Ik hoop dus dat het wel blijft zitten.:D Maar bedankt voor je reactie. |
All times are GMT +1. The time now is 22:43. |