Leuk project, succes ermee !!
|
Goed bezig, veel succes er verder mee !
Benieuwd naar het eindresultaat :cool: |
Ok dan Bugs! Hou ons op de hoogte. Gaat helemaal goedkomen.
|
Quote:
Ooit komt het goed! :woowoo: en hoe staat het met de uwe dan? |
Quote:
Zal binnenkort eens wat foto's posten heb vandaag de chrome spiegels binnen gekregen. Zien er echt mooi uit. Ik kan aan het eind vd week als het goed is de porsche velgen ophalen bij de polijster. Streefdatum is 1 mei 2008 maar of ik dat ga halen.... |
hey bugs,
nog ff doorzetten;) voor jou ook 1 mei 2008?? Quote:
Kan me niet schelen hoe je het doet maar 1 mei rijd dat ding van jou en eind mei zitten in oostenrijk jij met de jetta en ik met de cabrio!! ben ik wel bang dat bugs dat niet helemaal gaat redden;) |
mooi project ga zo door. vind het mooie golfjes de eerste golf 2jes.
|
zozo...dat wordt een nieuwe ofni
|
Dat ziet er super uit Bugs. Hoelang heb je hem ondertussen alweer? Tijdje niks kunnen of wel?
|
zo deze is goed druk . je pakt het goed aan zeg :thumbup:
|
Superproject zo. Gebruik je origineel of imitatie plaatwerk? Bij mij moet binnenkort de achterkant ook gedaan worden namelijk. Ben benieuwd wat jij gebruikt.
|
dit ziet er goed uit man. :thumbup:
|
Hee kijk aan dat gaat mooi zo bugs man. zal mij benieuwen hoe die wagen uit de verf komt als ie klaar is maar dat ongetwijfeld wel goed komen zoals je nu bezig bent! :D
|
Quote:
De zijpanelen en het achterpaneel is imitatie. deze heb ik via SKG besteld en de pasvorm is goed en zijn ook strak! de wielkuipen links en rechts zijn origineel VW. Deze kosten ook bijna het zelfde als de panelen.. Quote:
In maart moet ie voor de derde keer worden geschorst, Ik heb hem al weer 3 jaar. Het had even stilgestaan wegens omstandigheden :) |
Zo beste klus! Goede aanpak zeg :thumbup:
|
deze golf wordt goed aan gepakt man. :thumbup:
|
Wow, dat is geen half werk, super dat je nog zoveel werk erin steekt!
|
heel mooi werk!!
|
Wat een project!
Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat. Succes ermee :thumbup: |
PFFFFFFF is het eind al in zicht :D
Succes er mee |
All times are GMT +1. The time now is 12:22. |