beetje zoeken op google doet wonderen
rood??? gespoten misschien? glanzend zwart creme groen?????? baby blauw |
He Robert,
Die van jou is vele malen zeldzamer dan een zwarte hoor!!! :cool: De ivoren zie je het meest, heb ik er ook een aantal van gehad. De zwarte zie je nog wel eens voorbij komen, heb ik ook wel gehad. Die matte van Joop zie je al een stuk minder (was ook van mij.) Maar rood, groen en babyblauw zijn erg zeldzaam!! Rood (is niet gespoten, is origineel) heb ik wel eens op ebay gezien, maar 2 stuks het afgelopen jaar. Groen heb ik wel van gehoord van iemand die er 1 gehad heeft, maar verder nog nooit gezien. Die babyblauwe van jou is de 4e die ik ken. Er zijn 2 mensen in Engeland waarvan ik weet dat ze er 1 hebben, en ik heb er zelf 1 (nos)... Dus: Je hebt een zeldzaam kado van Opa gehad!! :rock: De mijne: |
hier is het allemaal handig voor
|
Quote:
ok dan ik word alleen maar blijer :D :D :D |
super kerstkado!! heeft je opa hem vroeger zelf nieuw gekocht?
|
Quote:
ja dat zat ie met trots te vertellen 2e kerstdag :D volgens mij was het bij de dealer in rotterdam waar hij zijn auto had gekocht vroeger |
Quote:
is het ook een speciaal lampje wat er ingaat???? want er zit er nu een in waarvan ik denk dat het een koplamp bolletje is en als ik op jou foto kijk zie ik ook een briefje met een tekening van een speciaal lampje erop wat voor lampje is het dan en is dat nog te koop????? :redface: |
Mijn zwarte Helphos.
Heeft Miss G gekocht voor 15 euries op de rommelmarkt! :wuv: : Helaas mist er een ring bij de lens. :( Dat wordt dus zelf iets fabriceren! |
Quote:
volgens mij is dat zo'n lampje met een blaker op de voorzijde zodat het licht weer terug kaatst in de grote blaker van de schijnwerper. |
Quote:
Zoiets ja. Helaas zijn deze lampjes heel moeilijk te vinden. 6v nog iets moeilijker dan 12v. Ik zou gewoon een 'wanted ad' plaatsen op de verschillende forums, misschien dat t lukt.... (dr ging pas een 6v lampje weg op ebay voor iets van 20 euro :( ) |
lampjes zijn gewoon nog bij de groothandel te verkrijgen jongens
fugo(gouda) of holand (capelle en r,dam) |
Quote:
Klopt als een bus, De babyblauwe zag je al helemaal nooit maar ook de andere was in die dagen geen algemeen goed dus als je er nog eentje vind dan..... Ik had :( er toen een in de kever waar we grote kaartleesritten mee reden waar Ã*e is gebleven :confused: :confused: :confused: Als ik ém had gehad Niels...... net als kevin dan zegt: Nee ech nie !!!!!!!! Groetjes Beetle Grand Dad (zonder lampie) |
All times are GMT +1. The time now is 22:48. |