Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   nieuwe daily (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16002)

the hanz 17-12-2005 16:01

Quote:
Originally Posted by VolksKai
Hans!! :mad:

Je weet hoe ik over deze auto denk!!! Niks daily!!! Garage erbij!!!

Topwagen!!

helaas geen garage erbij centen zijn op voor de kever :rolleyes: kan niet alles hebben, vind het al helemaal leuk zo met twee mooie vw's..maar ik zal er zuinig op zijn

the hanz 17-12-2005 16:03

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
hahahaha, Ik wist wel Hanz......dat iedereen over de rooie zou gaan als jij die ovaal als daily gaat gebruiken :giggle:
Heb m woensdag IRL gezien, ding is écht TE mooi om in de winter mee te gaan rijden :rolleyes:
Zou nog even doorsparen en er een daily bijkopen !
Veel succes......en niet alleen verlagen he ;)
Zal je zo bart zijn email adres ff doorsturen !

:D :D nee nog plannen genoeg zal niet bij verlagen blijven...wil het wat extremer maar ben er nog niet helemaal uit...voorlopig ff kijken of 356 remmerij past lijkt me wel wat om ouderwets te tunen :kenny:

the hanz 17-12-2005 16:05

Quote:
Originally Posted by vwfreaks.nl
Nee man... dit is Old Scool, in 55 was je echt hip met zo'n lange plaat... :cool:

het zijn nog de orginele ouwe platen dus daar moet ik het nog maar ff bijhouden vind ook wel leuk eigenlijk...maybe later

Jurgen Santana 17-12-2005 16:19

Een hele mooi Kever, zonde om in een garage te verstoppen:D

ploon 17-12-2005 19:38

strakke bak hans!!

ben zelf ook niet zo'n fan van die lange plaat, maar ja als het de OG plaat is

vwleusden 17-12-2005 20:18

retestoer apparaat

DJW 17-12-2005 21:02

deze als daily???

bent ge nu helemaal van de pot gerukt...

Woody's Notch 17-12-2005 22:58

Sinds je getrouwd bent zal jij wel in de notch rijden en je vrouw in de kever :D :D :D

Tommy 17-12-2005 23:21

meer foto's van de Ponton? Dat dak is echt super!

Peppie 18-12-2005 13:44

Hanz jongen, gefeliciteerd. Heb je net gemist bij VA. Ziet er echt geweldig uit, kijk ff of je nog meer foto's kan plaatsen.
Enne, gewoon als daily gebruiken hoor. Auto's zijn gemaakt om te rijden, niet om in de garage te staan.... :tongue:

Zie je

Beetlefreak 18-12-2005 14:07

Quote:
Originally Posted by Tommy
meer foto's van de Ponton? Dat dak is echt super!

Is hier een compleet topic over, ff zoeken in het aircooled gedeelte :)

@ Hanz, mooi ding! Zelfde kleur als de Piep 3??
Op naar Spa :)

BeetleGrandDad 18-12-2005 21:33

Quote:
Originally Posted by ploon
strakke bak hans!!

ben zelf ook niet zo'n fan van die lange plaat, maar ja als het de OG plaat is

Zo'n plaat dat wordt de nieuwste trend Pim, ik liep natuurlijk wel voorop weet je nog...... :)

Hans machtig daily drivertje.....
waarom ook niet, ze zijn om te gebruiken hoor.......

Groet
Beetle (65ér dailydriver) Grand Dad

Tommy 18-12-2005 21:54

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak

Ik zal ff zoeken

René 18-12-2005 22:07

superovaal!!!

the hanz 19-12-2005 07:26

Quote:
Originally Posted by Tommy
Ik zal ff zoeken

staat op blad twee ....nieuw kleurtje voor de ponton

the hanz 19-12-2005 07:27

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak

bijna dezelfde kleur net een tintje lichter...
en wat betreft spa...zal wel 2007 worden dan, wil er nog teveel aan doen voor die tijd...

Mychatype3 19-12-2005 17:08

Quote:
Originally Posted by the hanz
hee mycha....ja je moet wat om de typ 3 mooi te houden toch...ouwe kevers zijn er zat :D
nee hoor geintje ben hartstikke blij met de auto en zal er goed voor zorgen enne ja ik heb 4 fuchsen liggen in 6j maal 15....maar goed bij intresse wil ik ze ook wel verkopen hoor dan kan ik voor 5 gaats groot kijken.
wil nu eigenlijk kijken voor remmen van een porsche 356...zaten ook schijfremmen op voor en achter en ik wil eigenlijk weten of dit ook rechtstreeks op de ovaal past, old tuning zogezegd...
dus als iemand dit weet ???

Ben niet zo heel goed thuis in 356 maar er is een type dat schijfremmen heeft en 5x130 steek :D fuchsen moeten er zeker onder :woowoo:

Als je nog een 1x 6x15 deep dish fuchs weet :) graag! Heb ik weer een set kompleet. (de nieuw 67 tl krijgt dan mijn ponton fuchsen en voor de ponton heb ik dan straks een set 4,5(flat4)x15 en 6x15 fuchsen "goldline style" en een set zwart-gepolijst 5,5x14 en 6x15 :eek: )

Greetz Mycha

Bussie komt zo 20-12-2005 10:41

Zow dan heb ik hier even overheen gelezen. :redface:

Hele mooie ovaal hans. En zoals Keverpech zegt.

It's a fucking car, sow drive it.. :rock:

the hanz 20-12-2005 12:14

Quote:
Originally Posted by Mychatype3
Ben niet zo heel goed thuis in 356 maar er is een type dat schijfremmen heeft en 5x130 steek :D fuchsen moeten er zeker onder :woowoo:

Als je nog een 1x 6x15 deep dish fuchs weet :) graag! Heb ik weer een set kompleet. (de nieuw 67 tl krijgt dan mijn ponton fuchsen en voor de ponton heb ik dan straks een set 4,5(flat4)x15 en 6x15 fuchsen "goldline style" en een set zwart-gepolijst 5,5x14 en 6x15 :eek: )

Greetz Mycha

fuchs lover zogezegd :D

maare ja er was een 356 met schijven voor en achter en ik heb ze in mijn handen gehad en is inderdaad steek 5 x 130 dus zou een mooie oplossing zijn om mijn fuchsen onder de ovaal te zetten, en misschien koop ik er later ook wel een setje 4,5 j bij van flat4 voor aan de voorkant...of twee en dan zet ik ze ook onder de ponton....
eerst maar ff verlagen aan de voorkant en dan gelijk eea ff vergelijken en meten...en wie weet

the hanz 20-12-2005 12:15

Quote:
Originally Posted by Bussie komt zo
Zow dan heb ik hier even overheen gelezen. :redface:

Hele mooie ovaal hans. En zoals Keverpech zegt.

It's a fucking car, sow drive it.. :rock:

zoals de titel al zegt...elke dag vanaf dat ik hem heb..hij gaat nu alleen een paar dagen de garage in....hij heeft hoogtevrees..zielig he ;)

All times are GMT +1. The time now is 06:12.