Toch vind ik de dunne bumpers ook errug grappig staan...
Maar wat ziet mijn oog... Geen origineel Edition interieur??? En vind m nog veel te hoog... zou haast hoogtevrees krijgen :P |
nou dat valt wel mee toch qua hoogte :P
is ook geen edition!ga ik er wel van maken! edition of leer g60 bumpers is meer mijn smaak!! gr Mark |
bumpers zijn al gereseveerd voor breadfan :D
|
Hij staat trouwens ook te koop
pb voor meer info!! |
Quote:
Wat staat te koop de auto |
jeps
|
ik heb een optie gekregen op een andere dus helaas maja
|
huh oke....
|
Quote:
Open een nieuwe topic bij autos te koop aangeboden. En zet je golf daaronder ;) |
oh je hebt em al langer te koop zie ik nu net
|
Jeps ik wou toen kijken of er animo was maja en heb pas een optie gekrijgen dus nu staat het vast ;)
|
Nieuwe foto's met en zonder sneeuw/ijs!betere kwaliteit!
|
ja standaard, de dunne bumpers vond ik echt mooier...Nu is hij niet meer uniek, maar zoals elke andere.... maar goed, dat zijn smaken. Verkoop je hem nu wel dan?
|
met dunne bumpers is niet mijn smaak eerlijk gezegt...
hmzzz ligt eraan...ben me sterk aan het bedenken voor hem te houden we zien wel wat de tijd brengt! gr Mark |
Wat ga je nu halen dan, ben benieuwd ;)
|
nou hij blijft bij me!!ga hem niet meer verkopen (na lang denken en piekeren)
binnekort gaat iemand me deuk uit me dak eruit halen professionele schadehersteller! en een g60 motorblok staat op me schema ;) iemand ruilen tegen een 16v kr pb maar ;) en ja nieuw laklaagje zou ook niet gek zijn! maar doe alles rustig aan binnekort komt er een enkele wisser op andere knippers! en zal nog veel volgen... ;) |
Haha, mooi man :cool:
Je oude 8v komt ws bij ons in de 'familie', goeie vriend van me heeft er een oogje op, haha :D |
hey cool wel foto's posten hé ;):D
|
vandaag ff me radiator kap ff gespoten zag er oud en verroest uit
Foto's komen eraan :P |
Jah dat gaat zeker gebeuren mocht hij tot koop overgaan :D
Hoeveel is jouwes verlaagd trouwens ? Of nog niks aan gedaan. |
All times are GMT +1. The time now is 08:38. |