Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Laag: Problemen! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15805)

sjampoo 09-12-2005 16:22

5cm schroefdraad over: Je kunt nog veel lager..

Maar dan wel in combi met 16" wielen met 195/80 rubber eromheen (ofzo).

Verlaging =/= bodemvrijheid.

met 165/55 R13 en 60/60 kwam ik amper nog thuis
met 175/65 R13 en dezelfde 60/60 was absoluut geen probleem whatsoever.

HotWheels 09-12-2005 16:24

Quote:
Originally Posted by sjampoo
5cm schroefdraad over: Je kunt nog veel lager..

Maar dan wel in combi met 16" wielen met 195/80 rubber eromheen (ofzo).

Verlaging =/= bodemvrijheid.

met 165/55 R13 en 60/60 kwam ik amper nog thuis
met 175/65 R13 en dezelfde 60/60 was absoluut geen probleem whatsoever.

wat voor auto heb jij dan? een golf?

airy 09-12-2005 16:29

Heb met mijn kever wel eens last maarja wie mooi wil zijn moet op de blaren zitten he, heb al een paar keer mijn uitlaat moeten repareren en voor met de stabilistorstang heb ik al eens een paar keer op die verdomde schildpaddrempeltjes gezeten errug leuk (not), maar verder blijft mijn motto hoe lager hoe beter hehehe

corrado-usa 09-12-2005 16:38

Ja hoe lager hoe beter en hoe mooier :D :D :D

Michiel86c 09-12-2005 17:00

Quote:
Originally Posted by oergolf-haarlem
wat voor auto heb jij dan? een golf?

Niet schelden hè! :chair: ;)

Polo dus. :)

HotWheels 10-12-2005 13:40

Quote:
Originally Posted by Michiel86c
Niet schelden hè! :chair: ;)

Polo dus. :)

mijn polo coupe heb ik 2 maanden terug 8cm op z'n gat gelegd. maar dat is echt te veel... ga 'm waarschijnlijk maar weer verhogen. :eek: tja ik weet het, dit is schelden in de kerk maar 8cm is beetje te veel van 't goeie.

superschut 10-12-2005 14:28

Quote:
Originally Posted by Dubweiser
Dat valt allemaal nog wel mee als ik dat zo hoor. afgelopen zomer toen de mijne nog laag was, raakte ik eerst met de voorlip daarna de catalysator met `t hitteschild (wat er ondertussen al vanaf geschuurd is) en als laatst de midden + de einddemper nog.
En als ik m`n vriendin op moest halen kwam ik zowiezo 7 drempels tegen voordat ik daar was :mad:

Was niet om aan te horen als ik er overheen ging...
En om hier thuis al op de stoep te komen moest ik `m al in z`n achteruit zetten en schuin terugwaards erop rijden. anders kwam ik er gewoonweg niet op.
Maar toen was ie ook wel echt verschrikkelijk laag...

Kon er een pakje sigaretten mee verschuiven (plat wel te verstaan) :D :D :D

Je hebt wel een dagje rijles nodig gehad om door het dorp te komen!!! :drive: :drive: :woowoo:

Dubweiser 10-12-2005 17:46

en daar ben ik je nog elke dag dankbaar voor :wee:

MKII freak 12-12-2005 11:50

mijn cl-lip raak ik met regelmaat de drempels,en ja ook in z'n 1 :rolleyes:

drempels zijn nog niet eens zo erg,alleen de mensen die achter je rijden en dan nog net niet in de slip raken om te stoppen voor jouw :D omdat ik zo nodig in z'n 1 over die rot hobbels moet,maar die schildpad ruggetjes zijn idd drama,voor lip, carter, of bak, en met een beetje pech ook je einddemper idd.
Vaak pak ik die dan ook met mijn rechterkant over die bulten vol met de wielen erover,want dan raak ik zeker mijn carter niet,en als t echt niet anders kan rij ik om,had ik laatst ook in een dorp hier verderop,kon daar dus echt niet over die bulten heen komen,echt leuk hoor met 4 wagens achter je die er wel met gemak over kunnen :D :rock:

Maar ik ben ook iemand die zegt, "wie mooi wil zijn,moet...."

Grtz Tobi

HotWheels 12-12-2005 13:57

ik heb vandaag nieuwe originele dempes gekocht... :stupidme: polo gaat dus weer omhoog, 80/80 is echt te veel van het goeie. :ass:

All times are GMT +1. The time now is 17:22.