![]() |
wat zag ik wel niet rijden op de onstwedderweg;) een super strakke corrado:D vast en cker van jou:D echt een machtig mooie kar man!!
|
Quote:
Ja dat kan was gisteravond zeker.Dankje voor de complimenten ;) |
mooie corrado erwin, zag je nog wel eens rijden in Stadskanaal.. maar laatste tijd niet meer
|
Quote:
Kan kloppen, G-Lader kapot en de auto staat gestald in een loods totdat Erwin z'n verbouwing van z'n huis klaar heeft. Daarna zullen de Corr en de Pigo aangepakt worden. Groeten, LRR |
Quote:
Daarom rijdt ik nu in een dikke jetta van bj81 misschien dat je me dan weer herkend Rianto ;) .Zo gauw mn huis af is komt eerst de pigo aan de beurt en dan volgend jaar ofzo de corrado maar daar is niet zoveel haast bij alhoewel ik hem wel mis kwa rijden en pk's :thumbup: |
Gisteravond even in de loods geweest bij Erwin. Moest even wat details vastleggen op de foto t.b.v. mijn eigen GTI (was hier en daar ff de kluts kwijt).
De Pigo stond er eenzaam en alleen bij, maar wel lekker droog :thumbup: Thanx voor het mogen nemen van de pic's Erwin. Voor degene die hem al een tijdje gemist hebben, z'n woning is eerst zover klaar en een nieuwe internet provider is aangevraagd, dus hij zal binnenkort weer online zijn denk ik !! ![]() ![]() Sorry voor de iets te grote foto's, had geen betere editor op de laptop Groeten, LRR |
Nou heren ik ben weer terug na een half jaar verbouwen en internetloos door het leven te zijn gegaan is nu alles weer in het gareel en kan het sleutelen weer langzaam aan beginnen :D!
|
All times are GMT +1. The time now is 18:28. |