Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   makeover jetta 1 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15774)

Edward 19-12-2005 09:33

ai, das nou jammer. heb jij zo een lasser voor plaatwerk dan?
Zal dat kosten zo een stukkie front?

classic-edition 19-12-2005 10:15

Quote:
Originally Posted by Edward
ik liet een vette scheet en toen viel dat er zo uit.....brok roest, niet meer te redden.
rest van de deuk kan je er nog onder zien.
balen dat je het slotplaat gedeelte niet kan vervangen zonder te lassen :(

Als je toch opnieuw gaat spuiten zou ik zeker het geld uitgeven voor het front netjes te laten maken.Ik denk dat je er altijd spijt van krijgt als je nu niet alles ineens netjes maakt.
Ik was bij al mijn projecten ook altijd zo ongeduldig dat ik stond te trappelen
om het maar klaar te krijgen en vaak dacht ik ach laat maar.
Achteraf had ik altijd spijt dat ik niet wat meer tijd en geld had genomen in de voorbereidingen voor het spuiten.
Dus dit is niet bedoeld om het project af te kraken maar als een goed bedoeld advies.
Ik heb voor mijn eigen jetta nu eens een keer wel de tijd genomen en heb hier geen spijt van.Het kan wel wat langer duren maar je hebt er dan ook langer plezier van op het eind.

keep up the good work en leuk dat er weer een jetta 1 bij komt

p.s edward heb je pm gestuurd

suc6

Marco

Edward 19-12-2005 10:21

ja ok maar het is een dagelijkse auto hoor.....roest ie weer dan spuit ik hem toch nog een keer over...oeh, dat klonk wel heel erg.

Ik verzin er wel wat op, zou iig makkelijker zijn geweest als dat gerottde gedeelte gewoon schroefbaar was.

classic-edition 19-12-2005 10:28

Quote:
ja ok maar het is een dagelijkse auto hoor.....roest ie weer dan spuit ik hem toch nog een keer over...oeh, dat klonk wel heel erg.

Ik verzin er wel wat op, zou iig makkelijker zijn geweest als dat gerottde gedeelte gewoon schroefbaar was.

Ok dan heb ik het verkeerd begrepen ik dacht even dat je hem helemaal
weer zgan wilde maken."Bij roest weer opieuw spuiten" mag ik dan aannemen dat je hem zelf spuit met een spuitbus of zoiets of zit ik er nu naast ?
Anders wordt het nog duur natuurlijk.Of ben je zelf spuiter ?

mgv

Marco

Edward 19-12-2005 10:34

Nee geen spuitbus,momenteel wel ff primer uit een spuitbus omdat de geschuurde plekken anders gaan roesten. Ik ben zelf wel spuiter maar van andere producten zeg maar. Ik heb iig alle middelen tot mijn beschikking e deze keer ga ik het zelf doen...al thans proberen....

Een tweede, voorheen reed ik met deze wieldoppen, en deze vind ik super gaaf, ben alleen 3 van de 4 middelste doppen verloren. de randen had ik beter vast gemaakt. kan iemand aan zo een set doppen komen? Of weet iemand een adverteintie? Ik ben sinds dien nog niet zoiets tegen gekomen.

René 19-12-2005 10:44

vwgolf1 had nog zo`n setje te koop..... en chrisjuh ook dacht ik

Edward 19-12-2005 11:22

moet ik die ff opzoeken

Split52 19-12-2005 11:44

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...PQ%3 D%3D&df=1

Edward 19-12-2005 11:53

mail verstuurd

Christiaan 19-12-2005 12:10

Ed, scoor een voorfront, rij ermee naar Marco...... die kan wel een stukkie bakken en braden.....

Edward 19-12-2005 12:22

ga ik niet redden voor de 28e, echt niet

OakgreenVR6 19-12-2005 13:00

Quote:
butt in de primer gezet en ook de voorkant

de voorkant kaal gemaakt, wat een chaos achter de grill en bumper. Ook maar begonnen met primeren. Woensdag de rest...

Lekker bezig weer. :) En de G60 staat nu gewoon op straat en gebruik je dagelijks voor woon-werkverkeer?? :eek:

Edward 19-12-2005 13:17

De G60 staat lekker binnen als ik aan het einde van de dag klaar ben met de jetta.
Jij denkt toch niet dat ik dat ding in Marokko op straat zet???? GEK!!

De jetta gebruik ik voor woon-werk verkeer....ik ga zo over straat met dat ding....

OakgreenVR6 19-12-2005 14:07

Heb je nu vakantie dan, of schroef je iedere dag de Jetta weer terug in elkaar? :)

Pedaalemmer 19-12-2005 18:25

paar lichtjes en grilletje..das toch zo gepiept :D

jetta mk1 '82 19-12-2005 18:32

de link naar marktplaats is van mij !
de wieldoppen zijn verkocht aan een mede jetta rijder !

gr. Martijn

p.s. leuk project !!!!

Edward 20-12-2005 00:39

Quote:
Originally Posted by OakgreenVR6
Heb je nu vakantie dan, of schroef je iedere dag de Jetta weer terug in elkaar? :)

ja, ik heb nu 2,5 week vakantie

Edward 20-12-2005 23:41

....nog geen doppen.....

Edward 29-12-2005 21:22

heb de doppen, andere wielen, spatlappen, nieuwe tankdop, frisse vulpijp en VERKEERDE verlagingsset.

Ook de nieuwe lak zit er op maar dat viel me best tegen.
1 dag is veel te weinig tijd voor slopen, schuren, ontvetten, afplakken, ontvetten, primeren, aflakken en weer opbouwen. Het is wel gelukt en ik ben er best trots op: 1 zakkertje tot nu toe ontdekt. Foto's zal ik morgen maken.

Edward 31-12-2005 13:14

Hier is tie dan:

Ik mocht jammer genoeg geen foto's maken van het werk an sich. Dat is het beleid van me baas, sorry. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle rubbers van buiten te vernieuwen, sloten schoonmaken, invetten, rubbers invetten tegen de vrost enz enz.....wel lastig met de kou, het werkt allemaal niet zo mee.

heeft er iemand trouwens nog een embleem van "Volkswagen" wat links op de achterklep moet? Samen met het VW logo wat er voor of achter moet?

All times are GMT +1. The time now is 20:59.