Ik zit woensdag in Noord-Holland en Midden Nederland en vrijdags in limburg en donderdag in de buurt van Utrecht en Rotterdam.
Rene (tiefleger) |
Quote:
en niet ook toevallig in de buurt van Nijmegen? Beuningen om preciezelijk te zijn... |
Quote:
Ik heb 4 deurpanelen verstuurd voor 7,95 Euro! |
Quote:
ja de deurpanelen ben ik nou idd al mee bezig om ze te laten versturen, maar dat wat in Nijmegen ligt krijg ik echt niet goedkoop met de post verzonden. 4 Velgjes met banden... |
Heb de sebrings vandaag opgehaald, dus is niet meer nodig!
|
Quote:
Totdat ergens op een depot iemand wel gaat meten, dan vinden ze het gemakkelijker het pakje 200 km terug te sturwn dan het 10 km verderop te bezorgen. :chair: Ga trouwens het weekend van Groningen naar Rotterdam en terug, als er nog iemand iets te moven heeft... |
Zijn er nog mensen die op de route van Limburg naar Friesland wat opgehaald moeten hebben???
|
als er iemand van uit het zuidwesten richting haaksbergen gaat en ruimte heeft voor een netjes in folie ingepakte bumper stuur me dan een pbtje......
Zou heeel goed uitkomen! ;) |
er ligt nog een uitlaat op me te wachten in friesland bij Douwe om precies te zijn dus als iemand daar in de buurt komt vanuit het zuiden...
|
De deurpanelen liggen er nog steeds, te wachten tot iemand ze voor me meeneemt, en nu komt er ook nog een setje velgen bij dat ik nog graag opgehaald had.
Ze liggen in Aalten (GE) en het gaat om een setje bandloze Rials. |
Quote:
Ik woon in aalten chris.. en we hebben binnenkort nog wat toch? |
Quote:
Wij hebben binnenkort nog wat? Wat dan? :D Bedankt Twan, dan liggen ze tenminste effe veilig. De rest bespreken we wel over MSN dan. Danku! |
[QUOTE=ventastic]als er iemand van uit het zuidwesten richting haaksbergen gaat en ruimte heeft voor een netjes in folie ingepakte bumper stuur me dan een pbtje......
Zou heeel goed uitkomen! Opgelost. :thumbup: :thumbup: :thumbup: Rene (tiefleger) |
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: Reuze bedankt he! |
Iemand die in Almere komt? Er zit genoeg Almere's volk hier op het forum!
|
veghel richting heerenveen wie heeft dit op de route?
of woont in veghel? |
Quote:
Ik moet van Sittard naar Drenthe, en kom via een omweg denk ik wel bij Veghel in de buurt. Ik weet niet of je daar iets mee geholpen bent... |
Quote:
drenthe is al naast de deur.. zou wel mooi zijn.. is maar een accu meer niet :thumbup: |
Quote:
Gel? Is goed, ik laat je dan wel effe wat weten voor ik vertrek. |
Ik ga volgende week van omg Maastricht naar Alkmaar.
ALs ik iemand nog een plaisiertje kan doen. |
All times are GMT +1. The time now is 03:32. |