![]() |
Quote:
hehehe Had je wel gelijk OG voorschermen met nieuwe koplampen gehad e.d. Ben benieuwd naar je plannen-vorderingen van je kever ! Hou me maar op de hoogte :) |
En zo staat het keeffie er nu bij :D :D
|
Vet gedaan =) Leuk idee voor de kerst :)
|
Erg Gaaf!!! :d
|
Quote:
Dacht dat je die vast wel in groot formaat wilde hebben :D |
Ben gisteren inderdaad niet veel online geweest, moest veel werken dit weekend....
MAAR, die wil ik allebei wel als achtergrond inderdaad hahaha :D vind het erg gaaf!! |
![]() Verlaagde en versmalde vooras, smartbandjes voor, redlines :D :D :D :D |
heb je die ernaast staat ook geshopt??? die is HOERIG laag zeg :eek:
mooi kevertje! |
Quote:
hahaha, goed bezig :) Heb gevraagd of ze alvast een asje op de achterbank gooien (wel zachtjes dan hè ;)) Ziet er echt dik uit.....probleem is alleen dat de redlines in 15" momenteel nergens te krijgen zijn :redface: |
@ Black Bull
Die is inderdaad gesjopt :D hij was eigenlijk nog lager, maar heb de foto toch maar wat echter gemaakt!! Heb een veeeel grotere versie waarop je alles veel beter kunt zien @ Volksaddiction Dat heb je goed gedaan kerel! :D :woowoo: En dat die redlines niet te krijgen zijn in 15 inch is ook erg zonde!! |
Quote:
psiesss :) is echt een goeie kever om op z'n buik te leggen !! En die redlines.........tja :confused: Zit heel de wereld over te mailen, enige wat nog te krijgen is zijn redwalls :puke: En anders redlines in 14" :sly: |
ik zag gister op de the samba die redwalls
en ook nog bluewalls dat ziet er echt niet uit gewoon |
Quote:
Geen potje idd ![]() |
Hmmm, als je dan toch met dat stanleymes bezig bent, kan je meteen een stuk van die redwalls afsnijden. ;)
|
Quote:
hahahaahaa :tongue: |
nog een knap kunstje denk ik om een degelijk rondje te snijden
ben bang dat je op de rijksweg er naast rijd en er naar kijkt behoorlijk zeeziek word |
Quote:
![]() |
hehehehe leuk spul leoneke
|
:puke: niet te lang naar kijken anders word je toetsen bord zo ranzig
Quote:
|
hahaha man man man, nee die red walls hoeven voor mij niet zo :D
net alsof je vroeger rode veters in je schoenen had en het was hip om er witte in te hebben :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 10:48. |