Gdvr geen vlok sneeuw hier aan zee...voel me achtergesteld :(
|
Quote:
Whahahaha.... had jij met dennis in de file willen staan? cabrio staat lekker warm binnen, en denk niet dat jullie op een foto van een astra in de sneeuw/bagger zitten te wachten. wat ik al vreesde, is gebeurd. Ze zijn bij ons in de straat eindelijk, na een jaar, aan het straten, hebben hier voor de deur alles eruit gehaald. Donderdag is er een dike hoop geel zand ingereden... mag je zelf bedenken hoe dat er nu uitziet :rolleyes: |
Regen, regen, regen, regen, aaarggghhh de hele godganse dag heeft het bij ons geregend gisteren, maar sneuuw...zo te zien heb ik niets gemist :tongue:
|
Hier in het noord-westen nog geen sneeuwvlokje gezien, gisteren wel heel veel regen en wind. Had er niet aan moeten denken dat al die regen sneeuw was geweest. :rolleyes:
|
Heeft hier zojuist weer gesneeuwd... al was het niet zo veel....
|
dit was eergister morgen (jaja, goed nederlands), nu is het iets erger :D De gasboot staat inmiddels vast, kan nie meer voor of achteruit. Daar komt ook nog eens bij, dat we vanaf eergisteren 13.00 uur, tot gisteravond 18.15 zonder stroom gezeten hebben. Gelukkig hebben we een kachel hier in het achterstandsgebied. Nu draaien we op noodaggregaten, want de Nuon denk pas in de loop van de week alles weer op orde te hebben. zal morgen nog paar foto's knallen |
hier? NIETS :(
|
dit is de status zondag morgen om 10:54 en het sneeuwt hier alweer |
Update zondagmorgen 11:35 !!!
Dus echt helemaal geen kruimeltje meer te zien hier in Het Hoge Noorden !!!!!!!! @Rickyrick: Knal die GLS toch in de stalling kerel !!!!!! Anders wordt ie straks steeds meer "bruin-mettalic" ;) ;) ;) ;) Grtz................. LRR |
haha lol, ben er mee bezig!
|
Gister 'even' naar de opper geweest.. 3 uur over gedaan, was lache :D
Maar we konden de oprit niet verder op dan dit: |
zo stelletje ramp toeristen
|
hier nog een foto van vanochtend:
|
Ook wat luchtgekoeld in de sneeuw:
Mijn nieuwe auto ('59er met pinkers), dit weekend opgehaald: Mr. VA in Oskar's ride: Cool: |
Grapje,maar was wel nog dit jaar!!! MAART!!! |
Hier dan nog mijn foto's van afgelopen vrijdag en zaterdag:
Hier was ik in Hengelo en Enschede Rond 12 uur op de A1 bij Apeldoorn: A1 bij Hengelo begin middag (13:00 uur) Rond 14:30 Enschede in Laat in de middag in Enschede (gok rond 16:00 uur) Hier rij ik op de A35 bij Hengelo rond 17:00 en was om 00:30 dus in Leusden! [img]http://www.volksforum.com/albums/files/9/A1.jpg[img] En dit is dan Leusden afgelopen weekend: Zaterdag nacht is er een beetje gevallen maar dat was zondagmorgen al weer verdwenen. |
Quote:
Gaat lekker op de snelweg... 40km/h! Blij dat we in het noorden geen last van al die troep hebben gehad. Hadden we in maart al :) |
Quote:
jij bent echt een bikkel!! zo veel gepolijst spul aan je auto.... respect! |
:D |
Quote:
hoezo ? zolang er geen pekel op komt en je onderhoud het gaat het prima. Heb afgelopen weekend pas de BBS eronder vandaan gehaald :chair: |
All times are GMT +1. The time now is 18:00. |