Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Golf die omgetoverd werd tot GTi-repro :D (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15419)

froggy 22-11-2005 10:51

leuk projectje en tof om volgen

dus maw ik wacht ongeduldig op de volgende update ;)

VwPolo89 22-11-2005 12:22

heb ja natuurijk genomen, reden: omdat ik vind dat je al goed bezig bent en dat het dus enkel maar beter kan gaan ;)

ons wel op de hoogte houden e :)

Moroder 22-11-2005 12:54

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
Mien GTI kin dat nou nog nait aan denk ik.............ligt ook ja nog uut mekoar !!!

Noa de winter motn we mekoar mor eemn een keer treff'n !!!

Da vink ain goud idee!! Moar ik denk, dat dien Golfje vaail (veel) mooier wordt!
Dat main ik echt! Echt nuver :D

En voor de rest van de reacties, bedankt! Stel ik zeer op prijs, waardoor ik met plezier verderga met de opbouw.

Zal straks ff naar me homies bij de Brezan gaan, ff waterpompie ophalen met veel korting :cool: . En ff wat rvs boutjes voor de motor
En ik zal vandaag ff foto's maken wat ik zoal weer heb gedaan....

Latuuurr :)

Wahnsinn 22-11-2005 13:46

Mooi en met leuke foto's :D

Moroder 22-11-2005 16:49

Toch iemand die em niet accepteerd, mja je kan nie alles hebben he :D

VwPolo89 22-11-2005 16:51

er zijn mss mensen die het niet mooi vinden dat je een gewone ombouwt naar een gti maar daar moet je je niets van aantrekken, je moet gewoon doen wat je zelf mooi vind ;)

Volkswagenaar 22-11-2005 16:59

goed bezig, ziet er top uit allemaal.
mooi wagentje

Moroder 22-11-2005 17:18

Quote:
Originally Posted by VwPolo89
er zijn mss mensen die het niet mooi vinden dat je een gewone ombouwt naar een gti maar daar moet je je niets van aantrekken, je moet gewoon doen wat je zelf mooi vind ;)

Idd, ik heb niet genoeg geld voor een orginele Gti, want die worden aardig schaars. Dus ik maak em gewoon zoals ik em leuk vind :D
En ik ben et ook nie over alles eens wat anderen met hun auto doen, maar dan denk ik, zij vinden het mooi, dus kijk ik vanuit hun oogpunt naar de auto....

Moroder 22-11-2005 18:06

Uhm, wat heb ik vandaag zoal gedaan?? Heb eerst de rode lijstjes ff op de grille gezet en toen weer in de auto, lijkt weer blits :D.

Nie echt goed te zien, mja spreekt voor zich!

Zag net op Ebay zo'n complete grille staan met chromen lijstjes, 123 euro al op geboden en moet nog 2 uur!! :confused:

Nou toen maar ff wezen shoppen, heel wat nieuwe boutjes opgehaald voor het in elkaar bouwen van de motor. Zoveel mogelijk rvs gedaan, mja inbus was er weer niet in rvs, dus gegalvaniseerd dan maar.

Toen nog ff naar Brezan geweest, nieuw waterpompie opgehaald en thermostaatje. Want bleek later dat de vriesdop uit de pomp van de golf 2 was geknald, en die van de jetta had weer een grotere poelie met een andere aansluiting. En ik weet van beide niet de toestand, dus gewoon nieuwe voorkant ervoor :rolleyes: . En achterkantje ff gestraald.

Nou ik ga strax met me broer (Clawfinger) ff andere velgen ophalen. Want zijn 'Estoril' velgen zijn beetje belabbert geworden.

Spreek jullie later,

Mzzzl :D

AD G60 22-11-2005 18:15

Mooi project hoor, de gti tekens zou ik ook eraf halen, maar dit doe ik ook op een echte gti :).

MauSeR35 22-11-2005 21:32

mooi projectje hoor ziet er leuk uit zo die golf

Lieuwe 23-11-2005 17:28

Ziet er goed uit allemaal :woowoo:

Velgen zijn ook netjes geworden :cool:

Domi 23-11-2005 17:50

Mooi project.
Alleen zou ik de booskijker eraf halen zodat je de bovenste rode bies ook kan zien.
Zo lijkt het niet compleet.

Moroder 23-11-2005 17:57

@ Lieuwe, velgen zitten nog in de epoxy or. Worden nog gespoten. Wit metallic :cool: .

@ Domi, heb de lijst wel liggen. Misschien alsk flauw ben van de booskijker gaak em erop zetten. Met een normale grille, dus zonder de extra lampies.

Clawfinger 23-11-2005 18:49

Tankstations in Veendam knijpen nu al in hun handjes, want binnen een half jaar rijdt er een benzine-verslaafde Golf rond in Veendam :D

Ach ja... Jeroen kan nog altijd z'n 1500 blokje erin gooien als het em te gortig wordt :tongue:

Big_Mac_Mark 24-11-2005 11:05

[jaloers] Vind er weinig aan...Vind sowieso dat je golfies 1 beter op kunt fikken...Ouwe troep![/jaloers]

MAN, wat wordt dat een vette bak zeg! Ik ben dus echt jaloers op je! :redface: Shihit, wat een superding, en respect voor het werk dat je rin stopt man! Echt supergoed bezig!

Moroder 24-11-2005 11:56

Zeg big mac vriendje ;) , meen je het bovenste of et onderste eigenlijk :D ?

De groeten ;)

Moroder 24-11-2005 12:13

Na bijna 4 maand geschorst te zijn, is de trouwe donor Golf 2 gister afgevoerd :( . Niet dat ik er erg mee zit, mja moet toch ff gemeld worden he.

FF een actiefoto:

Sorry voor alle Golf 2 liefhebbers :D

jeroenk 24-11-2005 13:15

Als ik jou was zou ik die chromen raamstrips er af halen, dikke handel!

IJsbeer86 24-11-2005 13:24

Quote:
Originally Posted by jeroenk
Als ik jou was zou ik die chromen raamstrips er af halen, dikke handel!

you've read my mind :tard:

All times are GMT +1. The time now is 03:20.