Hee marco ,
heb je die 23 raams ratlooker dan verkocht ??Die had jij toch op mplaats te koop ? Daar zat toch alles al onder qwa vooras en IRS kit? |
Quote:
Ratlook is weg. Die was inderdaad voor verlaagd, en achter straight axle kit, met een ghia bak.. was helaas geen 23 raams haha. was het maar. |
Okee dus je ebt nu 2 single cabs.?
Ga je ze alletwee verlagen en ratlook rijden ? Hou ons op de hoogte >fotoooos |
nee heb alleen nog deze single cab,
en een combi aan het eind van de maand.. komen foto;s als ik bezig ben. Wellicht dat ik trouwens een t2a (68) as eronder doe met schijfremmen. Kreeg een mooi aanbod van iemand. Moet ik alleen die nog ff verlagen. |
Past een t2 a as er dan zo onder ?
Ik zou denk ik voor de as kiezen die je al hebt liggen , alleen nog dropped spindles monteren en klaar. maar ja schijfremmen is ook leuk natuurlijk op een split. Heeft met std motor misschien niet zoveel zin als met een zwaardere motor. |
Quote:
die gast had er eentje van het eerste type die onder de spijlbus past. moet nog ff wachten tot vrijdag.. dan komt de bus pas.. laaaaaaaannnnnggggeee dagen.. |
Quote:
Van een bus van model '68 en '69 wel... alleen zo jammer dat die pano's zeldzamer zijn dan spijlen uit de laatste jaren, mede door compatibiliteit met de spijlen! En door de zeldzaamheid zijn deze assen ook prijzig geworden trouwens. Vervolgens kun je T2b spindles en remmerij monteren, heb je relatief goedkoop goed werkende schijfremmerij. Alleen de 5x112 steek is weer minder fraai. Grootste voordeel: een T2 heeft fuseekogels ipv fuseepennen. Jens |
All times are GMT +1. The time now is 06:04. |