Quote:
Respect dan. Iedereen kan zo'n auto kant en klaar kopen. (als je het geld er voor hebt) Maar als je hem dan ook helemaal zelf in elkaar zet. Vind ik het toch meer respect hebben zeg maar. Misschien nog eventuele specs over pk's, koppel en gebruikte onderdelen? |
zit nu op een totaal van 23 wagens...
staan allemaal in de eerste post van mij mochten er nog mensen foto's of gegevens hebben,horen we dat graag :cool: herstel,24 met roy koenen zijn seat ibiza erbij en 1 in aanbouw in een golf 2 door rick |
Er reed nog een 16vg60 rond ergens in Losser. Het was een goudkleurige golf 1. (lav1)
Helaas is de motor verkocht en naar Belgie heen gegaan. (motor heeft ook te koop gestaan op MP) Moet je gti-g60 girl ff een pm sturen. Die weet er meer van en kent de eigenaar. |
oeioeioei ik krijg toch een beetje de kriebels van dit soort blokjes :cool: :rolleyes:
ga ook maar eens denken om er 1 te bouwen. scirocco blok heb ik al liggen........ |
Er is nog een man uit de omgeving van Nieuwegein bezig met een witte type1 16v G60. Zals eens kijken of ik wat pica's kan scoren voor je.
|
Quote:
graag,ben erg benieuwd eens kijken tot hoeveel 16v g60's we komen.. |
Quote:
tja wie niet.... :iamwithst ;) |
wist wel dat er wat rond reden heir in nl maar dat het er toch nog zo veel zijn. zijn wel mooie blokjes en dat geluid he....
|
Quote:
Dat is zeer waarschijnlijk Nico van de Water uit Ijsselstijn nabij utrecht. Deze bak is al af, errug fraai stukje werk. |
Quote:
heb met iemand contact via vw forum die nico persoonlijk kent. ben benieuwd of dit dezelfde auto is als jullie bedeolen |
Quote:
heeft iemand deze site? of deze handleiding? |
Quote:
ik denk het niet, ik las over de kleur heen...... Nico heeft een zilver grijze type 1 16VG60! |
ben ook al paar keer een volgens mij donker groene scirocco met een 16VG60 erin tegengekomen oa op full speed rosmalen
|
Quote:
de man zegt nico persoonlijk te kennendus ik wacht af... |
Quote:
hmzzz,zal het theo gto ff vragen,die kent wel bijna elke scirocco in nederland |
Erik Vinju zijn Golf 1 16vG60 (gestolen)
Frankie van Corrado forum heeft zo'n motor gebouwd en in een Golf 1 gehangen. Pieter van Corradoforum met een Corrado 16vG60. Bij Wester Wognum werkt een jongen (ben zijn naam effe kwijt) die een Corrado 16vG60 heeft gebouwd, auto is verkocht en heb ik daarna nog eens op marktplaats gespot. Dat blok van Ron Zomerdijk is door iemand gekocht die hem voor de autocross wil gebruiken. Een jongen uit Bergen (ben zijn naam kwijt, ben er ooit eens geweest) had een Golf 1 16vG60 met de motor uit een Limited, de Limited waar hij uit kwam had hij er ook bij de Golf 1 is later verkocht volgens mij, een rode met standox lak zag er erg mooi uit. |
De auto bezit sinds vorig jaar een goed opgevoerde 1.8 20VT en deze Corrado heeft 4-wiel aandrijving. |
Quote:
erik vinju,wat komt die naam me bekend voor... kzal dit topic eens openen op het corrado forum,misschien dat ik er meer mensen uithaal. heb je de corrado's bekenen die al in de hall of fame stonden mel?? die jij bedeold zijn anderen? en welke bergen?zijn er 2... 1tje ligt vlakbij sevenum waar die limited nr 69 rijd en is die golf 1 verkocht met die limited motor?? |
[QUOTE=
kzal dit topic eens openen op het corrado forum,misschien dat ik er meer mensen uithaal. heb je de corrado's bekenen die al in de hall of fame stonden mel??[/QUOTE] Kijk hier eens: http://www.corrado-database.nl/inde...=&verlang=&on=1 |
Quote:
is bekend.staan er 2 op. die van ruud droog en van alpay. met beide heb ik mail contact. tevens met simon en stef met hun 20v turbo syncro corrie's johnny met zijn 450+ pk sterke corrado, 20v turbo met zijn 500+ pk corrado\ corrado vr6 compressor van mario en rene corrado g60 van joost en marcel :cool: zal dus wel ff opt corrado forum posten :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:05. |