Quote:
hehehehe, zal die rukker wel eens even bellen vanavond :D Lul 'm wel om om met de T2a te komen :rock: |
ik moet ff kijken wat ik doe, het is een beetje een weersomstandigheden gerelateerde kwestie, ik heb het niet zo op rijden in het donker......en als het regent vind ik het al helemaal niks.
om dan een uur heen en een uur terug te gaan tuffen.......mwhaaaaaa ik zie het allemaal wel, ok? |
Quote:
Ik wel! :stupidme: waarschijnlijk voor de laatste keer... En mee-eten natuurlijk! Moet ik nog zeggen wat?? :rolleyes: |
YES :woowoo:
Wij zijn er ook weer, dit keer weer luchtgekoeld :rock: Oh, en we eten ook ff een happie mee, zes uur maar weer? |
Quote:
Gewoon jezelf ziek melden joh :puke: Is de laatste van het jaar... :tongue: |
Quote:
:woowoo: :rock: Quote:
duhhhhhhhhh, reuzesnitzel voor MR. Kai toch ?? :tongue: |
Ik kan er waarschijnlijk,jammer genoeg,niet bij zijn.Maar is dit de laatste x van het jaar?
Jammer!!!!!! |
Quote:
En komt er ook een keer APK op?????? :):):) of heb je de papieren nog niet kompleet ;) :woowoo: |
ja ik kom ook weer voor vele onbekend in naam maar gezicht weten ze wel ben altijd met peppie mee helaas kan mijn zojuist anngeschafte ponton niet mee want die ligt al uit elkaar helaas maar ben dr zeker bij
|
Ik ben natuurlijk ook van de party!
Marieke probeerd nog ff vrij te regelen... dus iig 1 eter en misschien 2!?! Kom wel met de kevert... die rijdt nog, kan ie daarna lekker de stalling in! Tot dinsdag! |
Quote:
APK wordt ie zenuwachtig van, als ik dat zeg als ik in de kever rijdt gaat er iets stuk. sssstttt. :gives: :drive: wel lekekr stukkie cruisen. |
ik heb van toob een mooi roestig cadeau gekregen voor op mijn imperiaal.
Dat heb ik er dinsdag waarschijnlijk ook wel opliggen denk ik. |
fraaie kerel ben ik eigenlijk!
|
Mijn goede vriend Marnix eet ook gezellig een hapje mee... Hoe meer zielen...
|
Quote:
Gezellig ! Zal vragen of Robert weer ff wil bellen smiddags om te reserveren.......word weer druk volgens mij :rolleyes: |
he sven ?
goan we happehhh naar de baas!!! enne ik was er wel iedere x water of lucht volkswagen,audi,porsche!!! is allemaal familie !!!! dus een beetje dimmen pipoooooooHHH enne bartje mot ook gewoon werken anders ook geen doekoe dus!!!(dus wekkertje ook 7 uur) savonds een man sochtends een man laat maar efkes weten knul of je meewil rijden als waterkook ei of dat je met het zwarte monster komt(ps ik heb uit zeer betrouwbare bron dat je kever problemen heeft? anwb? ik hoor wel) gr leon en andere vw familie ik ziet jullie dinsdag ik heb er godver weer helemaal zin an!! |
Quote:
Pikkieeeeeeeeeeee !! Zo mag ik t horen !! zie je dinsdag, rukker :D :) (wanneer weer naar DH ?? Cocoon schijnt ook errug leuk te zijn ;)) |
Quote:
Volgende keer WEL mij bellen he!!! pfff.... we krijgen t nog druk de komende tijd...;) |
leonidas!!! en El Kai del inspectorro di gatsjette !!
weet je wat wij binnenkort goan doen? nou nou? lekker stappen met vwfools en met maussie mijn bloedbroeder !!!! jaaaaaaaH in DH en misschien wel naar de kok oen. oooh hou me teeggeeeeeeeH dus manneh trek de agenda moar want we gaan gehelemaal loooooooooos |
Quote:
Bartjuhhhhhhhh, Neem je wel je pilletjes mee de volgende x ?? En ik ga niet weer in het regenboogbed de volgende x, haha :chair: zal aan Esther vragen of ze ook komt ;) Prikken dinsdag wel gelijk een datum! 19e en 20e zijn al bezet, Panama en Metz :rock: |
All times are GMT +1. The time now is 10:25. |