Leuke Kever! Ben benieuwd hoe die er over een tijdje uit zal zien
|
Ik heb inmiddels de nodige uurtjes in de kever gestoken, en het begint eindelijk een beetje ergens op te lijken.
Voorlopig ben ik nog niet klaar, maar het begin is er iig. |
Nice :thumbup:
|
Mooi ding!!
|
Ziet er mooi uit
|
2 weken geleden met een maatje een kleine fotoshoot gehad, de kever begint langzamerhand eindelijk een beetje in de richting te raken waar ik em hebben wil.
Ik ben nog bezig met een setje wielen, maar die houd ik nog even voor mezelf :rolleyes: |
Ik heb er een bult werk van gehad, maar eindelijk zitten de nieuwe(nou ja, +- 1970) wielen onder de kever.
|
Goeie keuze :thumbup:
|
Vette velgen! Past dr super onder! :D
|
Gaaf! Dat zijn geen velgen die je vaak onder een kever ziet!
|
Quote:
Het zijn überhaupt geen velgen die je vaak ziet, ik ben nog geen 2e setje tegen gekomen. Inmiddels zijn we met de kever al weer 2 evenementen verder. Eerst laylow in België, begin mei. Zonder enig probleem helemaal naar Kortrijk gereden, de dag van het evenement helaas een kapotte bobine, dus niet naar het evenement geweest met de kever. Gelukkig wél met mn vrouw in de daily heen gekund, een bobine gescoord, en de volgende dag weer probleemloos naar huis gereden. En 2 weken geleden Epic Car Festival in Lelystad, waar ik met Top 5 best of show naar huis ging :cool: |
Netjes, proficiat :thumbup:
|
Paar weken geleden bij Airmighty Carwashnight geweest met de kever, super relaxte avond gehad daar :cool:
En ook laatst nog het resultaat van een fotoshootje binnen gehad van eerder dit jaar. Nu is de tijd weer aangebroken om wat (kleine) verbeteringen aan te brengen aan de kever, zodat ik ook komend jaar weer wat leuke evenementen af kan. Voor nu staan in ieder geval Racing Expo in Leeuwarden(17/18 februari) en LayLow in Kortrijk(B) op de planning, ben benieuwd wie ik daar eventueel tegen ga komen. |
Afgelopen winter een paar nieuwe treeplanken aan de kever gezet, em eens fatsoenlijk gepoetst, en wat andere kleine upgrades uitgevoerd.
Inmiddels is racing expo helaas al weer achter de rug, wel weer een tof weekend gehad, en ook weer wat toffe nieuwe foto's. |
onwijs tof ding man zo :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:02. |