Mooi project, succes er mee
Vraagje hoe is het met de caddy vr6 afgelopen? |
Mooi dat dit weer op de weg komt!!
|
The Skinnmeister, bedankt!
Chrisjuh, bedankt! Ruud 16V-G60, er is inderdaad niets verwijderd. Niet door mij, of door een moderator voor zover ik weet. Zoals Peter al zegt, plaats het gerust nog eens. :thumbup: vwjohnny, bedankt! De Caddy VR6 heb ik helaas niet afgemaakt. Het ging wat vlotter met mijn eigen onderneming waardoor ik gekozen heb een verstandigere keuze te maken en een Transporter te kopen. Erg jammer, maar destijds wel het slimste. Ottie1976, bedankt! Geen vorderingen meer aan de G60 helaas. Eerst even het één en ander plannen. Volgende stap is namelijk het onderstel demonteren zodat dit gecoat kan worden en de distributie vervangen. Even goed in plannen in combinatie met werk voor derden voor ik hier aan begin. :thumbup: |
Weer een maandje verder. Niet heel veel gedaan. Wel veel laten doen.. :D :icon_spin
Hij staat in ieder geval al een paar weekjes zonder draagarmen, achteras en wat ander klein spul. G-Lader laten reviseren door MTH-G60. Onderstel laten stralen en coaten. Subframe ook, maar staat niet op de foto's. Nog wel even overal nieuwe rubbers en dergelijke in zetten. De randen van de BBS wielen laten opfrissen door een kameraad van me. :cool: Hopelijk morgen al zoveel mogelijk spullen terug monteren zodat er met de kerst gestript kan worden en de Golf in januari gespoten kan zijn. :thumbup: |
Netjes!
Gepoedercoate onderdelen zien er netjes uit. Komt de auto zeker ten goede |
netjes man! ziet er allemaal goed uit dennis
|
Mooi project hoor, kun je lekker op los. Zo te zien gaat je dat ook wel goed af ;-)
Fusees en klauwen coat je ook? De (te?) harde coat laag hield het bij mij niet toen mijn fusee er weer een keer af moest..:-\ |
Dankjewel allemaal!
|
Korte update.. Hopelijk in januari naar de spuiter.
|
Mooi project! Je hebt de snelheid er aardig in zitten.....
|
Was ik het forum toch helemaal vergeten.. :screwy:
Zijn inmiddels alweer een stuk verder. |
zoooo gaaf die kleur
|
Nou inderdaad......blijft een hele vette kleur! Weet nog goed hoe verscheidene mensen reageerden op de mijne...."huh....hij is paars ja....ik dacht zwart!" 😁
|
😍😍😍
|
Heel mooi!
Gaat niets boven een vers gespoten kas in het voorjaarszonnetje, let the fun begin. :) |
Heerlijke kleur! Nu begint het leuke gedeelte!
|
Ontzettend dikke kleur zeg!
Dacht bij de eerste foto van het spuitwerk idd dat hij zwart was geworden :D |
Mooi geworden!
|
Gaaf man, super kleur :thumbup:
|
Mooi man!! :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:08. |