Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   mijn WOB G60 IS GESTOLEN !!!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13958)

BBS-roy 26-09-2005 15:33

Sterkte leef met je mee ,heb het ook een keer mee gemaakt dus ik weet hoe machte
loos je je dan voeld.

dafour 26-09-2005 17:27

darn das hard , khoop dat jem terugvind

bobby-digital 26-09-2005 18:28

zal het in regio Weert eo iig voor je in de gaten, opknopen moeten die kl**tzakken

Richard 26-09-2005 18:46

gaat lekker daar in de omgeving... in drie weken tijd 3 corrado's g60..1 kever cabrio en nu een golfje g60... en dat allemaal in de buurt van eindhoven/ oss

bobby-digital 26-09-2005 19:18

brabantse nachten zijn lang..... tijd zat om er een te jatten

is idd wel kut, blij dat mijne veilig op stal staat (hoop ik tenminste)

Sponze® 28-09-2005 08:46

Quote:
Originally Posted by richard
gaat lekker daar in de omgeving... in drie weken tijd 3 corrado's g60..1 kever cabrio en nu een golfje g60... en dat allemaal in de buurt van eindhoven/ oss

Gebeurt meer dan je denk hoor :wink:
Hier in de buurt is het ook schering
en inslag :frown:

Als de daders op heterdaad betrapt
worden door een van de eigenaren
komt er al geen politie meer aan te
pas :mad: Die doen bar weinig hiero!

HotWheels 28-09-2005 09:04

Quote:
Originally Posted by maurice_vr6
maar ik heb het vermoeden dat ik een jongen ken die nog een sleutel had van mijn auto, ik heb er maar een gekregen bij de aankoop. gelijk maar even aan de politie doorgegeven. en ze gaan een kijkje nemen in zijn loodsje. dus we hopen maar op het beste

waarom ga je zelf niet kijken?! als ie er staat hou je die gast vast en bel dan de politie. je moet niet op aties van de politie wachten, want een golf meer of minder boeit hun niet!
spreek uit ervaring, mijn einser in ook gepikt, en stond verderop in file (kon niet anders want zandvoort heeft maar 2 toegangswegen en beide stond vast) maar oom agent was te beroerd om een motoragent erlangs te sturen. :mad:

Brazen 28-09-2005 09:06

Quote:
Originally Posted by oergolf-haarlem
spreek uit ervaring, mijn einser in ook gepikt, en stond verderop in file (kon niet anders want zandvoort heeft maar 2 toegangswegen en beide stond vast) maar oom agent was te beroerd om een motoragent erlangs te sturen. :mad:

Hoe is dat afgelopen dan?

HotWheels 28-09-2005 09:17

paar weken later terug gevonden in almere op een bouwplaats overreden door z'n graafmachine met rupsbanden.... helemaal gestript natuurlijk.

OakgreenVR6 28-09-2005 09:24

So, de G60's zijn wel in trek geloof ik...kort geleden was er ook al eentje gestolen in de buurt van Uithoorn. :( Zie ook http://www.gticlub-holland.nl/gestolen.html Misschien kun je die van jou ook wel toevoegen, alle beetjes helpen natuurlijk.

Sterkte Maurice, ik hoop van harte dat je 'm terugkrijgt (heelhuids!).

maurice_vr6 01-10-2005 16:20

nou als jij en er even op kan zetten? ik ben geen lid pieter.

zou mooi zijn.

gr maurice

robertjan007 01-10-2005 17:02

ja heb dat ook al vaker gehoord dat ze dan een auto verkopen met een sleutel en hem dan later met de andere sleutel wegjatten... KUT
Je moet dan eigenlijk gewoon bij elke auto die je koopt nieuwe sloten en contactslot plaats als je heel zeker wilt zijn... is eigenlijk ook niet te doen...

MartijnGT 02-10-2005 21:12

Das balen man...
woon zelf ook in wijchen en ze hebben bij ons thuis ook al 3 keer in een auto in gebroken.
Jouw kenteken heb ik genoteerd en leg ik in me auto.
Heel veel sterkte in ieder geval

ps. van wie is die loods? Ik ken wel redelijk wat mensen..

Martijn

Rutger 03-10-2005 12:11

kerel kerel kerel .. heel veel sterkte en ik hoop dat ie nog terugkomt .. en wat die schuur/loods betreft .. ik zou ook zelf een kijkje gaan nemen, ervaringen genoeg met dit soort dingen en kromme politieakties ..

sterkte..

gr. Rutger

vwbullit 04-10-2005 18:35

Hee kerel kut voor je.
Als je hem niet heelhuid terug krijgt dan moeten die gasten zich maar kapot rijden in je g60.
Met 210 pk volle vaart.

Moet er niet aan denken.
Wat nou warm rijden , wat nou zuinig, hun kijken nergens na.
FLIKKERS zijn het.
Mijn caddy hebben ze 2 maand geleden ook proberen mee te nemen.
Midden op de weg in de 1 ste versnellen en op de handrem. ra ra.

En er kan maar zo een groep aktief zijn die op dit forum zit te kijken welke ze zullen pakken.

Stroom op zn lul en verzuipen die hap.
BLIJF VAN IEMAND ANDERS ZIJN DINGEN AF PUNT.

Big_Mac_Mark 04-10-2005 18:48

Jongens, jullie menen toch niet echt dat er nog mensen zijn die op politiehulp rekenen?

Als je die auto vind in die loods...Telefoontje, en ik kom eraan! Dan zeggen we die man gewoon netjes dat dat niet hoort, en vragen we hem, als volwassenen onder elkaar of hij de auto terug wil geven.

Met andere woorden: Hij moet langer revalideren dan dat ik moet zitten!

maurice_vr6 08-10-2005 12:13

ja idd, maar we vinden hem niet meer terug denk ik. zullen hem al wel gesloopt hebben. ik ben al op een paar plaatsen wezen kijken maar heeft niks opgeleverd

caddygolow 08-10-2005 19:37

kut man sterkte.... :mad: :mad:

caddygolow 08-10-2005 19:43

[QUOTE=Sponze®]Gebeurt meer dan je denk hoor :wink:

ja lijkt me ook. als ik ze tegenkom dan kan er beter een ziekenwagen of nog erger komen. want eerder stop ik niet met slaan en schoppen :mad: :mad:

zilver-edition 08-10-2005 19:52

[QUOTE=caddygolow][QUOTE=Sponze®]Gebeurt meer dan je denk hoor :wink:

ja lijkt me ook. als ik ze tegenkom dan kan er beter een ziekenwagen of nog erger komen. want eerder stop ik niet met slaan en schoppen :mad: :mad:[/QU

:rock: idd

All times are GMT +1. The time now is 06:30.