Nee hoor, geen probleem, hier issie:
(tips voor een leuke kever/t2a/typ3 voor weinig/inruil golf2 zijn welkom ;) ) |
FOTO´S, FOTO´S & FOTO´S!
Zo dan, ze zijn weer online!
Wij zijn op zaterdag de gehele dag geweest en hebben ons natuurlijk weer prima vermaakt! Wat een mooi weer is het uiteindelijk nog geworden en gebleven, super auto´s gezien, weer de nodige mensen gesproken en ontmoet.... denk ik dat we dit volgend jaar maar als een weekend moeten plannen! Ik heb weer dik 130 foto´s online staan, check ze op AirMighty.com! Voorproefje: More on AirMighty.com... enjoy! |
ik zat mijn foto's nog eens door te kijken en vind deze toch wel erg grappig van mezelf :)
|
Daar ging iedereen dus heen! Ik moest gisteren naar Maastricht te spelen, en ik kwam alleen maar luchtgekoeld tegen! Vooral bij de omleiding door Rosmalen zag ik er heel veel, en ik maar afvragen waar iedereen heen ging...
|
Quote:
Wat een mooie bus, jammer van die vent op de achtergrond ;) deze dus http://www.airmighty.com/images/gal...es/IMG_0069_jpg mhhh, dat linken werkt dus niet ;) |
Quote:
Je vroeg of ik mezelf op jou foto´s had gespot... nou hies sta ik dan bij mijn kevertje helemaal rechts op de foto met die groene trui aan... :D |
Quote:
Deze dus ;) : |
Quote:
Dan heppie wel wat gemist hoor... |
|
Quote:
He, je staat aan het verkeerde kant van het hek bij die sprint !! (had ik ook wel willen staan, nu stond ik een beetje te wankelen op de bovenste plank van de tribune ;) Maar voor en bovenaanzicht van die rook foto moet je mijn website maar ff bekijken) |
ik heb het weekend niet echt meegemaakt wel vrijdag aangekomen en zaterdag ziek geworden zondag ochtend vroeg naar huis gegaan, lig nu op mijn bed met koorts
volgend jaar beter helaas hans |
Quote:
Da's minder. Beterschap! |
Quote:
nog steeds niet immuun voor het luchtgekoelde virus, wordt wel een keer tijd hoor :tongue: succes |
Quote:
Dat zei je zaterdag al ja, dat je je niet tof voelde :( Beterschap gozer !! |
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 22:57. |