![]() |
Klopt hier ben ik dus ook mee bezig geweest maar hellaas zul je dan idd de spoorstang gaten in de fusee moeten aanpassen en een andere kogel moeten monteren alleen wordt dan de vraag welke kogel zal ik dan moet gaan monteren want dat is niet zomaar ff opboren en maar zien waar het strand. Ik ben er hellaas maar mee gestopt want kon me niet bedenken hoe ik dit kon waarmaken
|
Je zal moeten gaan vergelijken met je oude kogel en lang zoeken naar een nieuwe in de schappen van een automaterialen zaak.
Zo is het bij mij toen ook gegaan. |
ZAl het in gedachten houden en eens kijken of ik daar van de zomer eens mee aan de slag ga. Dan gaat ie pas weer down voorlopig weer ff niet
|
die van mij staat nog steeds down...........
|
die van mij staat nog steeds op touareg hoogte zeg maar en dat zal nog wel ff zo blijven ook denk ik
|
dat doe ik dus ook vind dat in de winter wel wat veiliger je weet het nooit.rijd wel niet echt toppie maar lekker confortababel is het wel
|
hoi, ik heb ook ene golf 2 en heb er een regelbare ophanging onder en de mijne ligt volledig op zijn stuurstangen. ik kan zelfs bijna niet meer draaien. ik zou hier foto willen opzetten, dan kunt ge zien hoe de stuurstangen tegen chassis komen, ma ik weet niet hoe dat moet
grtz |
Weet ook niet precies hoe dat moet, maar de foto moet ergens op internet staan en dan moet je iets doen met [URL tekst URL] zoiets geloof ik.
|
[img]http://...............................[/ img] zo moet je dat doen dan wel ff spatie tussen / en img halen.
|
Als je niet meer kunt sturen zou ik em tch maar ietsje omhoog schroeven, gaat immers ten koste van je veiligheid nu
|
ik weet wel dat em iets omhoog zou moeten om beter te kunnen sturen, ma naar mijn zin zou em nog iets moeten zakken. Ik denk dat ik binnenkort de balken ga bijwerken, zodat de stuurstangen terug plaats hebben
grtz |
eens proberen met foto
http://www.tuned-belgium.com/forum/...7&start=390 het is de witte golf 2 grtz |
Hellaas de link klopt niet helemaal
|
Hier werkte de link wel, maar er blijkt tijdelijk een server probleem te zijn met de site waar naar verwezen wordt..
Zal straks wel weer in orde zijn denk ik Hoe gaat ge eigenlijk NOG lager gaan dan nu? :) Zit ge nog niet op het einde van de schroefdraad? Greetings |
Wel grappig trouwens, even tussen neus en lippen door, ik heb met mijn schroefset nog zown 4 á 5 cm over om te schroeven, en maar +/- 4 á 5 cm van de grond tot de ophanging van de triangels... dus als ik wil leg ik hem dus echt op de grond... ;)
|
@beukmeister
ik kan nog lager he, gewoon de hulpveer er tussen uit halen, en ik kan nog een cm of 2 zakke. ik ben trouwens ook van limburg grtz |
Quote:
Waarschijnlijk moet je dan wel de zuigerstangen van de schokbrekers inkorten. Als je verder gaat dan de door de fabrikant van de set opgegeven verlaging tenminste. |
aha, da's juist ja... als ge een oplossing gevonden hebt voor het raken van die stangen moogt ge mij dat altijd laten weten, kan altijd dan pas komen! maar ik heb nu 185/50/14 opliggen, dus dan komt hij ook al iets lager hè.. zullen zien als ik hopelijk volgende week mijn schroefkit heb
zijt ge van de kanten van maasmechelen enzo? ik ben van lummen.. |
zal het laten weten als ik oplossing heb, ik zit nu met 185/60 14, ma dat gaat ofwel 195/40 14 worden ofwel 195/40 16. Daar ben ik nog niet uit
ik ben van hoeselt grtz |
Quote:
Das wel waar jah... Maar oke, wil toch hooguit 2 cm. lager... is nu al erg laag. Ik rijdt op 13 inch met 175/50/R13. ik reed een tijdje 2 cm. lager als nu, leek erg goed, en veerde nog net, maar zat wel veel aan de grond, dus wil eerst een glijplaat aanschaffen voor ik weer ga verlagen. |
All times are GMT +1. The time now is 16:35. |