Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Advertenties op MP, eBay of andere sites (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=108)
-   -   Golf Rallye project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=136489)

chrisjuh 13-01-2016 18:33

Quote:
Originally Posted by MelG60
Zo van marktplaats is het onmogelijk om de waarde te bepalen, alleen in het echt kan je inschatten hoe de auto er aan toe is. Die twee Golfjes G60 die hij te koop had waren ook eerste klas slopers terwijl ze op de foto er best redelijk uit zagen.

Zeker waar, geldt eigenlijk voor elke (auto) advertentie, gewoon ernaartoe en kijken.

gizmo98 15-02-2016 15:21

heb het al is eerder vermeld

als meneer beekman wat kopen moet wil die niks geven alles is te duur

heb die zelf wat moet het de hoofdprijs kosten !!!

ps iedereen mag anders denken zo denk ik

Rinus66 15-02-2016 16:21

Quote:
Originally Posted by gizmo98
heb het al is eerder vermeld

als meneer beekman wat kopen moet wil die niks geven alles is te duur

heb die zelf wat moet het de hoofdprijs kosten !!!

ps iedereen mag anders denken zo denk ik

Dat heet handel :D

gizmo98 16-02-2016 11:34

Quote:
Originally Posted by Rinus66
Dat heet handel :D

dan zie ik handel anders dan jij

maar ook dat geeft niet

iedereen moet wat kunnen verdienen anders houd de handel snel op...

B-ram 16-02-2016 22:08

En volgens mij heeft meneer beekman niets te klagen over de handel die hij doet. Dan ben je dus een goeie handelaar.

NielsDub 17-02-2016 10:30

Als je vindt dat Beekman te weinig wil geven, dan verkoop je t toch gewoon niet aan hem maar aan een ander die jouw prijs wel wil betalen? En als die ander niet komt, dan ben je zelf te duur. Is allemaal part of the game. Handel is pas goed als je marge kan maken.

gizmo98 18-02-2016 15:30

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Als je vindt dat Beekman te weinig wil geven, dan verkoop je t toch gewoon niet aan hem maar aan een ander die jouw prijs wel wil betalen? En als die ander niet komt, dan ben je zelf te duur. Is allemaal part of the game. Handel is pas goed als je marge kan maken.

idd heb hem Helemaal niet nodig maar paar x benaderd met handel... ik vraagt geld en hij durf niet eens te bieden de beste koopman......

gizmo98 18-02-2016 15:33

Quote:
Originally Posted by B-ram
En volgens mij heeft meneer beekman niets te klagen over de handel die hij doet. Dan ben je dus een goeie handelaar.

lezen !!!! ik zeg voor dubbeltje op de eerste rang... zo dat hij veel verdiend maar degene die iets heb kan scheit bedrag krijgen of meneer durft niet te bieden....

voorbeeld voor oude Carb 100 euro vragen

maar voor iets meer is een hele auto te duur......

gizmo98 18-02-2016 15:43

Quote:
Originally Posted by Mk1driver
"Wij staan u graag te woord" dat snap ik ja met 11k voor een frikandel

wahhahaha slaat de spijker op ze kop

B-ram 20-02-2016 10:56

Quote:
Originally Posted by gizmo98
lezen !!!! ik zeg voor dubbeltje op de eerste rang... zo dat hij veel verdiend maar degene die iets heb kan scheit bedrag krijgen of meneer durft niet te bieden....

voorbeeld voor oude Carb 100 euro vragen

maar voor iets meer is een hele auto te duur......

Ik snap je wel, maar ik bedoel. Volgens mij kan meneer een prima belegde boterham betalen van zijn handel, dus waarschijnlijk doet hij toch iets goed.

Bovendien zijn die zinnen van jouw soms ook wel wat moeilijk te lezen.

gizmo98 29-02-2016 13:49

Quote:
Originally Posted by B-ram
Ik snap je wel, maar ik bedoel. Volgens mij kan meneer een prima belegde boterham betalen van zijn handel, dus waarschijnlijk doet hij toch iets goed.

Bovendien zijn die zinnen van jouw soms ook wel wat moeilijk te lezen.

klopt mijn schrijven is niet al te best .....maar als men het grootste deel maar begrijpt..

jasonnl 01-03-2016 20:48

Ik denk dat ie gesloopt word. Kwam vanmiddag advertentie tegen van beekman voor een Complete rallye/G60 intercooler set voor 750,-

All times are GMT +1. The time now is 13:33.