Quote:
Misschien zaterdag 4 juli even aanhaken bij de sleuteldag van de Volkswagen Youngtimer Club, kun je gelijk je auto (laten) verlagen. ;) Leuk karretje trouwens, mooi weer een Golf mkII erbij die in Leusden rondrijdt. |
nette auto :thumbup:
gaat mooi staan straks dat wit op wit. de eerste keer is het even wennen zo'n schroefsetje plaatsen maar goed haalbaar hoor de 2de keer doe je het zo zelf |
Als ik meer tijd heb ben je welkom in me schuur, van Leusden naar Leusden is niet gek ver 😁
|
Hoor je de dynamo over de speakers of is het geluid er ook als de motor uit staat?
|
1990 hadden ze al wel stereo hoor :tongue:
alleen ik had in het begin wel even mono voor :screwy: (boxje kon het niet meer aan :shake: ) |
Hey Rick, en eindelijk daar issie dan! Tof man! :thumbup:
En inderdaad lekker overal zelf naar toe kachelen nu, ik voel een rigshot aankomen :D Kom je ermee naar Well volgend weekeind? |
Quote:
Kunnen we hem gelijk verlagen 😉 |
Altijd al benieuwd wat voor auto je had of dat je alleen een fiets had 😜
Ziet eruit als een mooie basis, lekker naar het zin bouwen. Sleutelen tot je handig wordt 👍 |
Quote:
Grote kans dat de massa van de radio slecht is :thumbup: Als de nieuwe oude radio ;) het ook doet zou ik er eens naar kijken. Ps auto is ook goed voor je sneakerfetish, gaan langer mee als je niet wandelt of fietst :D |
Moet goed komen dit, heb je nog niet gespot in Leusden.
(ik rij een 3BG variant V5 lichtblauw). |
Quote:
Dan moet je het er maar rap onder knopen die schroefset :D |
Gaaf :)
|
Nice, staat hem zeker goed.
|
Mooi retro
|
how eens effen, die staat er netjes bij :thumbup:
|
Netjes heur.
|
als ze rondom ET65 zijn zou ik voor wel minimaal 35 mm nemen.
Dan heb je ET30 dat is een mooie waarde. Nu zal het misschien net of niet gaan. |
Zo op de foto te zien, zal het er om hangen!
Ik denk persoonlijk dat je het niet gaat redden, stelringen gaan waarschijnlijk er tegen aankomen! |
Gaat er om spannen Rick!
Gewoon monteren die schroefset en dan spelen met adapters & camber. |
ik moet wel zeggen, dat ik ook met Audi winterwielen heb gereden zonder spoorverbreders en die wielen zijn ET42 en omgeboord!
Oh ja, en plat op de grond!! :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:55. |