|
Kan je niet best van de wielkast tot de naaf meten?
Als je tot op de grond meet telt de diameter van het wiel ook |
Het is maar een indicatie, iedere auto is weer anders en zal dus ook andere waarden geven. Voor mij is het dus goed genoeg.
|
ik vind dit altijd super modellen audi :thumbup: ziet er netjes uit
|
Quote:
Thnx :thumbup: @ veedubber ik stuur je straks even een pm, ik meet het even na als ik gedaan heb met werken.Maar voor echt perfect te zijn zouden er nog b5 schotels op moeten krijg nu nog een duim tussen band en kas, ofwel een spacer vooraan . Ga de 9.5 eens vooraan leggen om te kijken |
Ik vind het standaard een verschrikkelijk saaie auto, maar je maakt er wel iets knaps van :thumbup:
|
Bwah saaie wagen heb altijd een zwak gehad voor de b7,maar standaard heeft hij zonder s-line pack mss wel wat bompa uitstraling
Vandaag dit maar even meegepakt van het werk En tuurlijk direct getest |
:thumbup:
Met al dat poetsen wel vergeten even de hoogte te meten voor veedubber maar dat heeft hij dan nog te goed van mij :thumbup: |
Klein updatje,ga de grill toch niet lakken vind het zo veel mooier
Maar helaas er terug vanaf moeten halen , mijn nummerplaat sticker zat nog niet bij de post : ( |
|
Heel erg mooi!
Zwarte audi naafkapjes zouden het afmaken!! |
Kenny daar ben ik het volkomen mee eens vind het rood erg afsteken tov het koetswerk kleur , zijn de kleine puntjes waar ik nog moet aanwerken maar komt wel inorde stapje per stapje
|
Carrosier had last van zijn rug dus is bumper lakken even uitgesteld , dus daarom setje s4 doorblades besteld om laten mee te lakken
|
Keertje iets geprobeert helaas stonden de pinnetjes niet goed
En een pakketje ontvangen |
Na de goodies nog een fototje ter aanvulling van het topic
|
S4 Blades zitten er op
|
Voila eerste 10.000 km zitten erop, audi direct een supper groot onderhoud gegeven. Alle filters nieuwe olie en de airco eens ontsmet. Moet wel toegeven dat ik wat teleur gesteld was voor een dealer onderhouden auto dat de Brandstof filter er erg ranzig uitzag toen ik de datum erop bekeek wist ik wel waarom zat er al in van 12/2008
|
Op naar het volgende setje
|
Klaar voor de herfst en de winter
|
Vandaag de platefiller er afgehaald (word pianolak zwart gespoten als de bumper herspoten word) dus heb ik de grill al satijnzwart gezet vandaag samen met de gewone plaathouder i like it !
Ervoor grijs Zwart |
All times are GMT +1. The time now is 14:33. |