Leuk om al deze goede reacties te lezen!
Be there! |
We zijn hard bezig met alle voorbereidingen iig. Thema gaat binnenkort bekend gemaakt worden.
|
Natuurlijk weer aanwezig. Meeting nummer één wat betreft sfeer!
|
Voordelen:
*Je hebt geen fiets nodig om alles te zien *Geen wachtrijen van 2 uur voor een frikandel *Aantrekkelijke prijzen eten/drank zonder Sène Tax *Mooie int. autos/ speciale modellen *Relaxte sfeer *Feestavond>gratis bier *Douches en toiletten *Family en kids proof> luchtkussen/shmink *Buurten en laidback voeren de boventoon *Goodybag voor de eerste 1250 bezoekers *14000 prijzen (oid) Hoop jullie weer in grote getalen te mogen ontvangen! |
Goodybag? Beter, ik ben er bij 😜
|
Quote:
Jeeeeeeeeeeeeey!!!!!! eindelijk een ander merk bier :D |
Quote:
Na 4 bier proef je dat toch niet meer :D |
We gaan gewoon komen voor de gezelligheid dat mis je toch bij de grootte meetings ;)
|
Quote:
Dat zijn wel héél veel voordelen TOV een meeting waar ik ook vaak geweest ben en wat voor mij niet meer hoeft vanwege de tegenstellingen van de hier genoemde voordelen. :lmao: :D Het is zo de overweging van de lange rit waard gezien je anders heel lang in de file staat met een fikse entre prijs en nu nog gewoon lekker in je bolide sturen bent naar de meeting. Dat verdien je zo nog dik terug ondanks dat je meer peut erdoor brandt. :tongue: :D |
Nooit geweest maar dit jaar aanwezig mits de voorbereidingen voor de nieuwe garage gedaan zijn :D
|
Quote:
Dagje vrij op zondag kan toch? Heel het weekend is natuurlijk veel leuker :), maar de meeting dag is zondag dus dat moet lukken toch :D |
Mensen de registratie is open! Schrijf je in voor heet weekend via de inschrijving. Voor de meetingdag zelf (zondag) hoef je je niet in te schrijven.
http://www.volksdub.nl/index.php/registration |
:rock: De inschrijving en betaling voldaan.
|
Quote:
:thumbup: |
Gezellig Theo, hier ook weer ingeschreven als standhouder.
|
Zal de bank ook opdracht geven om mee te doen ;)
|
Quote:
gezellie :cheers: |
Mochten er meer standhouders interesse hebben, stuur me een pb dan mail ik info.
|
Het is ook toegestaan voor particulieren om een stand te huren voor de verkoop van onderdelen. Ik heb de vraag een paar keer gehad en uiteraard is dat mogelijk. Voor vragen stuur me een pb.
|
Had ik al gezegd dat iedereen PERSOONLIJK uitgenodigd is? :)
|
All times are GMT +1. The time now is 08:45. |