Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Zwarte GTI gekocht van 9-3-1978 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=130240)

MK1speed 14-11-2014 19:29

Oké leuk om te weten !! Het kleine plaatje heb gelukkig maar ik baal er een beetje van dat ik dat grote plaatje niet heb 😞 maar ja niks aan te doen.
Bedankt voor je reactie 😀

Jakkie Takkie 14-11-2014 20:25

Erg gaaf en uniek! Ga deze zeker volgen. Zwart dan met zilveren striping, dat staat best apart. Heb ik ook maar dan op donker groen (alleen helaas '82 :) ).

sipkemk1rs2 15-11-2014 11:05

Quote:
Originally Posted by MK1speed
Oké leuk om te weten !! Het kleine plaatje heb gelukkig maar ik baal er een beetje van dat ik dat grote plaatje niet heb �� maar ja niks aan te doen.
Bedankt voor je reactie ��

Hallo als je een orgianale nedelander hebt :thumbup: hoef je niet te balen .Die hadden alleen het kleine plaatje maar.Maar dat wist turbojo2 nog niet :tongue:

sipkemk1rs2 15-11-2014 11:44

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Leuk, leuk, leuk, ik heb precies de zelfde auto als jij maar dan van 10/77, op kenteken gezet in jan 1978. Zo te zien is alles onder de motorkap origineel, behalve je motorkapslotplaat maar die kan er na een ongeval door een andere zijn vervangen. Jou auto zie je niet veel en zeker niet in de kleur zwart. Als je vragen hebt help ik je graag! Ik ben ook begonnen met het idee dat ik niet alles zelf zou kunnen maar heb uiteindelijk elk boutje en moertje 10 keer in mijn handen gehad en is alles als nieuw geworden. Ik ben geen lasser, spuiter en een motor reviseren kan ik ook (nog) niet maar voor de rest heb ik alles zelf gedaan. Als de gti waar ik nu mee bezig ben af is(staat al weer meer als een jaar stil), is de zwarte aan de buurt maar ik ben al halverwege met de benodigde onderdelen. Het zou kunnen dat ik er volgend jaar aan begin maar het kan ook nog wel 5 jaar duren ofzo.

Ik mis nog wel paar dinge onder de motor kap turbojo2 die ik echt niet zie ;)

turbojo2 15-11-2014 17:55

Quote:
Originally Posted by sipkemk1rs2
Hallo als je een orgianale nedelander hebt :thumbup: hoef je niet te balen .Die hadden alleen het kleine plaatje maar.Maar dat wist turbojo2 nog niet :tongue:

Weer wat geleerd Sipke. Baalde al dat ik op mijn NL 77er gti alleen maar het kleine plaatje heb maar nu is het me duidelijk. Op mijn 77er Gti en mijn 79er Gli die ik beide uit Duitsland heb gehaald zit het grote aluminium plaatje wel.

turbojo2 15-11-2014 18:01

Quote:
Ik mis nog wel paar dinge onder de motor kap turbojo2 die ik echt niet zie ;)

Mmmm. Volgens mij klopt alles wel zoals het origineel hoort te zijn. Dynamo lijkt me niet origineel maar verder kan ik niks vinden wat niet klopt of wat er mist. Lijkt wel een spelletje van zoek de verschillen hehheheh.

sipkemk1rs2 15-11-2014 20:18

Quote:
Mmmm. Volgens mij klopt alles wel zoals het origineel hoort te zijn. Dynamo lijkt me niet origineel maar verder kan ik niks vinden wat niet klopt of wat er mist. Lijkt wel een spelletje van zoek de verschillen hehheheh.

ahaha dan zal het wel kloppen :rolleyes: zeker :D :confused:

turbojo2 15-11-2014 21:18

Quote:
ahaha dan zal het wel kloppen :rolleyes: zeker :D :confused:

Gelukkig begon al aan mezelf te twijfelen.

sipkemk1rs2 16-11-2014 00:01

Quote:
Gelukkig begon al aan mezelf te twijfelen.

O maar ik zie toch echt wel stuk of 4 dingen hoor turbojo2 :thumbup:
Die ik mist :D

turbojo2 16-11-2014 13:39

Quote:
O maar ik zie toch echt wel stuk of 4 dingen hoor turbojo2 :thumbup:
Die ik mist :D

Ben benieuwd welke dingen er missen dan.

sipkemk1rs2 17-11-2014 00:23

Quote:
Ben benieuwd welke dingen er missen dan.

leg ze maar naast elkaar de fotos van een echte dan zie je het wel turbojo2 :tongue:

Polo1w 17-11-2014 07:51

Ik heb niet zoveel verstand van de details van de golf, mag ik een hulplijn inschakelen??
Barn, kom er maar in!😄
Vind t wel erg gaaf als deze weer in originele, nette staat wordt hersteld,
Veel succes gewenst👍

sipkemk1rs2 17-11-2014 10:02

Quote:
Originally Posted by Polo1w
Ik heb niet zoveel verstand van de details van de golf, mag ik een hulplijn inschakelen??
Barn, kom er maar in!��
Vind t wel erg gaaf als deze weer in orinele, nette staat wordt hersteld,
Veel succes gewenst��

Ja roep die er maar bij :cool:

MK1speed 17-11-2014 13:21

Dus hoef ik me niet druk te maken want dat is dus origineel bij een 79 gti ? Allen een klein plaatje meer niet !? En het is een originele holander :)

sipkemk1rs2 17-11-2014 15:33

Quote:
Dus hoef ik me niet druk te maken want dat is dus origineel bij een 79 gti ? Allen een klein plaatje meer niet !? En het is een originele holander :)
Ja hoor maar dan wil ik het kenteken ook wel even weten :D

MK1speed 17-11-2014 15:57

nog een vraagje klopt het dat u ook 2 gti's hebt staan ?

sipkemk1rs2 17-11-2014 19:06

Quote:
Het kenteken van mijn golf is dv-92-ht
nog een vraagje klopt het dat u ook 2 gti's hebt staan ?

Ja dat klopt :thumbup:

MK1speed 17-11-2014 20:50

Gaaf hoor ben er zelf helemaal weg van !!

Barn171 18-11-2014 12:47

Toffe wagen! Bumpers eens vervangen zo te zien? En heb je de wielbogen erbij? Lijkt super compleet voor de rest, en lang niet rot!

NielsDub 18-11-2014 14:50

Bumper horen op deze al van kunststof te zijn?
Maar wat mist er nou verder onder de kap? Ik kom niet veel verder dan de accu... :D
En wellicht een verkeerd model ruitensproeiertank en niet ori radiateur?

All times are GMT +1. The time now is 12:09.