Mooie bandenmaat voor onder een MK1!
|
Leuke auto ! En die velgen gaan super staan.
|
Quote:
Waar heb je de bandjes besteld dan? Is een moeilijke maat maar had ze ook onder de Polo 6n, bestelde ze gewoon bij www.bandengids.nl. Daar viel de prijs nog wel mee. |
Quote:
Heb ze besteld bij velgenwereld. €100 euro per stuk inclusief trekken van de banden, montage en balanceren. Maar het zijn wel kwaliteitsbandjes natuurlijk :thumbup: |
ombouwen naar schijfjes!
|
Quote:
Wil het wel, maar heb geen idee hoeveel werk het is en wat het kost :confused: |
Is nie zo moeilijk naar de sloop trek je de klauwen en astapen van een Golf2 er af en de evt schijven als ze nog goed zijn en andere handremkabels.
Doe eens gek 100 euries. Als je de search gebruikt staat het vast wat uit gebreide om schreven ;) |
Wel gaaf ding zeg met die Schmidts eronder, welkom hier ;)
|
Quote:
Oké mooi. Dat is goed te doen dus, ik kan ook mijn broer verrassen en de schijven onder zijn mk2 lenen :D Maar in ieder geval van het weekend even een kijkje nemen op de sloop :thumbup: |
Quote:
Thanks! :) hopelijk gaan ze er vrijdag definitief onder |
Mk1 + 13" = :thumbup:
|
|
Oewh Damn niceeee kerel :thumbup: :eek:
|
Nu 1 (je hoort het goed), 1 dag met de schmidts en 3cm verlaging gereden. :drive: Ik moet zeggen dat het echt geweldig goed staat, maar helaas heb ik hem weer moeten verhogen 1,5cm.
Mijn wijk in en uit, op de snelweg richting Utrecht en met mijn wielen van de grond vast op de drempel in de MCdrive vinden zowel mijn karterpan en uitlaat+klem het allemaal minder leuk. F*ck you drempels :fingered: :brad: Altijd maar denken dat Airride niks was.. daar denk ik nu anders over. Tijd om te beginnen met sparen. :thumbup: [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] :wow: :eek: |
mooi auto! Veel plezier ermee! :D
|
Super goeie kleur! I feel your pain, drempels en gestretched op 13" heb ik ook een week volgehouden. Vind die staaltjes ook zeker niet verkeerd staan. Matzwart plastidippen en klaar voor het najaar!
|
Quote:
Dat dacht ik dus ook! Alleen zijn de staaltjes 14" :( Binnenkort even naar de sloop voor 13 inch staal :thumbup: |
neem even een kijkje op mijn polo forum p19, http://www.vwpolo.nl/forum/viewtopi...=5051&start=180
Dan zie je wat je nodig hebt aan onderdelen. Remmen wil je niet op bezuinigen, dus meer dan 100 gaat het je zeker wel kosten. Als je 't goed doet reviseer je alles. oef die pijn, ik heb in antwerpen mijn carterpan gebroken (zie project link) succes man Gti achteras (misschien zit er bij een origineel golf gti ook een stabilisator stang exta op de gti?) weet ik niet zeker, zo ja? ---> zoek naar een gti achteras waar al klauwen aan zitten. Zo niet? ---> Astappen van een sloper afhalen (nieuw 178 eu per stuk), (boutjes bij de dealer bestellen, grote kans dat die huidige er echt niet meer *heel uit komen) Klauwen meepakken en reviceren (je wilt echt niet dat alles eronder zit en je dan een lekke zuiger tegen komt). Nieuwe blokjes/schijven (of goedkoper tweedehands) maar nogmaals, oude zooi zal ik niet doen ivm, remmerij dat moet gewoon goed zijn. Kosten plaatje: Klauwen aanschaf: ??? 80 Revisie ongeveer: 2x 15 euro voor een setje Zuiger vet: 10 eu of even bij een garage maatje doen ;) Boutjes (inbusjes van houder en astap schroeven) 8 euro bij elkaar Verf evt( 25 eu voor hitte bestendigde verf) zodat ze er weer top uit zien Shijven / blokken kan je zo duur maken als je wilt minimaal : 60/80 gok ik Handremkabels (ook van de sloop afhalen): 10 /20 eu Succes! |
Quote:
Thanks Magnetron! ga zeker even kijken :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 06:25. |