|
mooie foto's! de dinitrol van sjaak staat hier ook in pot
na de werken ook maar is voor een behandeling die kant op gaan :tongue: |
Quote:
Vanaf het moment een wagen 25 jaar wordt in België kan hij omgekeurd worden naar oldtimer ;) |
Gaat niet over roest maar om die bitum matten te verwijderen Vd bodem.
Roest weet ik helaas veel van .. Werk met regelmaat aan oude taxi's ;-) 210 / 202 203 enz enz |
Quote:
Ook de modellen die na deze komen zijn al vroegtijdig roestbruin helaas :) Ik snap echter niet waarom ze dit niet onder de knie hebben of juist voor gekozen hebben. Ik dacht idd even dat het om de roest bedoeld was. Ik weet namelijk dat ze een nieuwe techniek hebben ontwikkeld voor het erg netjes ontroesten dmv stroom. Ik kan hier alleen bijna niks over terug vinden helaas. |
Quote:
|
Quote:
- Zoutzuuroplossingen worden in de huishouding als schoonmaakmiddel toegepast. Een commerciële oplossing bezit een massafractie van 10 tot 25%. - Geconcentreerd zoutzuur (met een concentratie van meer dan 40%), kan corrosieve dampen van waterstofchloride verspreiden. Deze kunnen de huid aantasten en brandwonden veroorzaken. De oplossing is irriterend en corrosief voor de ogen en de luchtwegen. Bij inslikken kan het de keel en de slokdarm beschadigen. Aha. Dat eerste wist ik niet. Vandaar dat het gewoon in de super- en bouwmarkt te koop is. Edit: Waarom klik ik op "reply' als ik "edit" bedoel? Hm, zal wel weer een bug in de software zijn... ;-p |
Ik hoop wel dat de wagen nu dan al eerst gekeurd is in belgie als oldtimer voor jij er nu aan begint?
|
Quote:
Beide auto's die hier staan zijn al omgekeurd en in het bezit van een O-kenteken gelukkig. |
Ook dit project loopt iets anders dan gedacht voor de verandering :)
De restauratie zo te ver oplopen in de kosten waardoor deze man gekozen heeft om het Nieuwe mk2 Chassis te kopen en om deze klaar te laten maken. Hier komt een 2.0TFSI met DSG-bak in, maar omdat dit een heel mooi en nieuw chassis is en om de kosten, heeft deze man besloten om hem nog niet om te bouwen naar 4Motion. Dit zou hij later nog wel willen, maar voorlopig nog even niet. Origineel is dit chassis niet meer, want ik ben alles aan het pas maken voor de TFSI en de de DSG-bak zoals jullie hier onder zien kunnen. Ik ben bezig met de steun aan de andere kant, daarna moet ik de tunnel nog aanpassen voor de DSG shakelconsole en de voorste wielranden moeten worden aangepast voor de G60 Randen. Volgende week zaterdag word hij opgehaald en gaat hij naar de spuiter :) |
Ziet er mooi uit zo die custommade steun
|
Ziet er weer mooi uit.
Wat voor verf spuiten je nou over de bewerkte delen? En kan de spuiter daar straks gewoon overheen ivm aanhechting van de verf. |
Quote:
Deze verf komt bij Würth vandaan en is een goede grondverf die ook met 2K overspuitbaar is. Als ik nog moet lassen aan een auto gebruik ik meestal een andere verf. |
De Auto is nu zo ver klaar dat hij Donderdag word opgehaald en word doorgebracht naar de spuiter.
Zodra hij gespoten is, komt hij weer terug om hem op te kunnen bouwen :) De voorschermen aangepast voor de G60 randen: De tunnel aangepast voor de DSG schakeltoren: Nog even zoals de steunen nu af zijn: Intussentijd dat deze auto naar de spuiter is, zullen wij aan de wielophanging etc gaan werken om straks wat tijd te winnen met het opbouwen :) |
Dik allemaal!!
|
Ik hou zo van die aanpak hè... :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:46. |