Komt nog wel enige co2 uit de kleine man hoor ;) Geen gek idee Niels! Ik ga daar eens zoeken.
|
Ch4 zeker? Gaaf ding hoor!
|
Quote:
Ja, er kan soms idd aardig wat geknetter uitkomen, ver boven de toegestane emissiewaarde.... |
Na een weekje vakantie verder gegaan met de mini new beetle. Achterlichten geheel rood gemaakt;
En plaats voor de ledjes bepaald/ geboord: Ook de knopjes even op proef in het dashboard gemaakt. (Bedenk me nu dat ik het gat voor het controle lampje nog moet boren..) Alvast wat weerstandjes gesoldeerd om later de led mee aan te sluiten Het chassis netjes gespoten Daarna de carrosserie netjes geschuurd En vervolgens eerste laagje verf aangebracht Morgen verder met de soldeerwerkzaamheden; kijken of het klopt wat ik bedacht heb :) |
Funky. Marinogelb? Imola?
|
Signalorange van Porsche ;)
Vandaag mijn soldeerkunsten verder geoefend: En er was licht!! |
Gaaf man!
|
Haha tof dit!
|
Gaaf !!
|
Superrrrrrr
|
leuk heej! Tof dat je dat voor je zoontje doet
|
top! super project!
|
Cool, die positieve reacties!!
Als de gallery het weer doet zal ik wat foto's plaatsen, voor nu; |
Zoals je misschien wel in het filmpje gezien hebt is het gelukt met de verlichting. De kleine man kan het aan en uit zetten met een schakelaar op zin dashboard en er zit ook een controle lampje. Ook de claxon werkt 😄
Hierna heb ik de kabelboom ingetaped en weggewerkt, als hij een beetje op mij lijkt (en dat doet hij) zal het wel niet lang voorzichtig gaan en het zou zonde zijn als bij een gekke manoevre de draden over de grond zwieren.. Ik kwam er nog niet echt uit met de wielen, wat ik ook knutselde, het leek nergens op.. Tot ik eergister op de grond naast mijn gereedschapskar zat en deze zag hangen: Uiteindelijk vond ik het in combinatie met een naafdop wel heel gaaf staan! Het spuitwerk was niet netjes, dus de patina look die je ziet is slechts tijdelijk, hij is weer mooi gladgeschuurd en ik ga voor spuitpoging nummer 2.. |
:thumbup:
|
Die wieltjes zijn echt heel tof en bijzonder vindingrijk!!
|
Tof, projectje 3 delige velgen op trapauto !
|
Gaaf hoor, wat is de volgende stap? Air...? Camber?
|
Vandaag de kentekenplaten binnengekregen van Inne (stickerdump) zijn super geworden.
Daarnaast plannen gemaakt om het stoeltje te bekleden :) Camber en air heb ik wel over gedacht maar Tijl moet er ook vooral mee kunnen spelen.. |
|
All times are GMT +1. The time now is 00:39. |