is het mogelijk dat je even een filmpje upload, ben wel erg benieuwd eigenlijk
|
Thx, was niet echt de bedoeling om hier bakken met geld in te donderen,maar het gaat alweer lekker.
Wat gisteren wel duidelijk was is dat knappe remmerij onder dit apparaat prio nr 1 is,anders lig je binnen notime ergens in de bomen of bij iemand thuis op zolder met auto en al :) Ik heb nog even geen videootjes,die moet ik je even schuldig blijven tot over een week of 3 dat ie naar de rwd is geweest. Teller is binnen,zal ik morgen even inbouwen en wat fotos plaatsen.. |
In één woord; dik........! Mooi helemaal zwart, echt een monster
|
Dankje... we maken dr wel wat van.... ding is verre van show&shine.. daar hou ik ook niet van.... gaan met die banaan
|
Wordt wel wat zo te zien, deze ga ik volgen..... :thumbup:
|
dik spel! en word ook verder goed aangepakt blijkbaar :cool:
ik kijk alvast uit naar nieuwe pics :) |
thx, vanaf na het weekend even wat pics.. bumperbalk al aangepast op het werk, nieuwe 300kmpu tacho geinstalleerd.. boostleakje gefixed..
Volgende week bezig met de remklauwen netjes maken..als het goed is ook volgende week de schijven binnen, dus misschien er dan ook maar gelijk onder klappen... weet niet wat de RDW daar van zegt.. anders even wachten tot op kenteken. Bestuurdersstoel zit wat los in de rail, geen flauw idee hoe ik dat even moet fixen, iemand een idee? Accu moet vastgezet worden. Intercooler omhoogbrengen en paar ic buizen aanpassen, dan kan de VR6 bumper er voor, Golf 3 Hellas zitten er al in. VR6T logootje besteld voor op het kontje. Nog even fotootje voor de mensen die niet weten hoe groot een Cayenne 6 pot remklauw is, is zelfs nog groter dan de Gallardo 8 pot die ik onder de Audi had, dit is mijn 3e setje en ik schrik iedere keer nog als ze zie... gewoon huge! Wil vogende week even vaart maken en dan rap naar de RDW voor kenteken, als iemand nog tips heeft waar ik om moet denken etc dan graag.. een motorsteuntje is ook iets minder aan het worden, geeft dat nog problemen voor de RDW? Zodra op kenteken gelijk door en wordt de uitlaat aangepast.. te weinig VR sound en teveel dempers en brut.. Fijn weekend! |
Tering wat een remklauwen!
Krijg je een vrachtauto nog mee stil. Wel echt goed dat je er vaart achter zet. Fijn topic om te volgen |
Met wat voor schijven ga je rijden met die klauwen?
Want dan zal er ook een flinke velg omheen moeten, anders gaat het niet passen denk :D |
Je stoel glijdt in het stoelframe op witte plastic blokjes, waarschijnlijk zijn die er uit als hij een beetje los staat in zijn frame.
|
Quote:
330 dan kan je nog met 17 delig wiel rijden Ikzelf heb ze met 324x30 ap 2 delige schijf voor de mini. Gallardo keramisch is wel grotere klauw hoor paulus :thumbup: Ben benieuwd paul |
ligt heel erg aan de vorm van de velg.
meerdelige 17" is geen mogelijkheid. Enkeldelig 17" moet vaak wel lukken met een 334mm schijf van een mk4 R32 |
Ik heb nu 312mm schijven voor m'n GTI.
Dit in combinatie met een stel goede remblokken, stalen gevlochten remleidingen en goede remolie zal het ook super doen :thumbup: |
Quote:
Vorm van de velg van meerdelig is beter dan een 1 delig..heeft met de bouw van binnenrand te maken. Uiteraard is hartvorm bepalend maar in een 17 inch rs bv kun je een grotere diameter kwijt als een 17 inch 1 delig wiel. Maar ach, wat weet ik nu van remmen en velgen |
Thx Mel! Klopt die missen!
R32 schijven 334x32 en dat past in een 17" porsche wiel Dezelfde setup past ook in een 17" rh zw1 Krap maar t past...dit apparaat is levensgevaarlijk dus remmen zijn prio 1 😎 9/10 vergeten dat altijd te doen en vertrouwen op hun ebc greenstuff blokjes 👎😁 |
mijn praktijk ervaring is dat het makkelijker is in een 1 delig wiel dan in een 3 delig wiel, alleen al om het binnen de kasten te houden.
Heb een heel stuk meer ruimte met mijn S3 wielen dan met de 3delige rotiforms. Richard, ik weet niet wat jij allemaal van remmen en velgen weet, maar dat zullen de meeste niet weten.... |
Quote:
Dan heb ik nog bijna liever originele remblokken :D Ik zit er zelf trouwens aan te denken om voor remblokken van HAWK te gaan. Iemand hier ervaringen mee? Lees er veel goede verhalen over op trackday fora |
Mijn 3 delige racing dynamics wielen zat zero ruimte voor dikke klauwen
Ene wiel heb je niets andere alles.. Tja Greenstuff is grote rotzooi, onder de a6 had ik ebc redstuff voor de 8 pots, setje remblokken kost 352 euro👎 Remde erg goed. Pagid geel had ik op de 370mm met 4 pots tt rs remmerij, wederom duur maar goed. Hawk heb ik ook goede dingen over gehoord, voor iedere applicatie een blokje.., carbon loraine kun je ook nog proberen, heb ik onder de m3 sc gehad en remde perfect! |
goed bezig kerel
|
All times are GMT +1. The time now is 18:53. |