En? Is iemand hem al gaan halen? :D
|
Ik krijg geen reactie van de beste man.... :confused: en als ik nu zie dat 1 persoon 2 keer achter elkaar heeft geboden...eerst 5000 en dan zichzelf overbieden met 5350 begin ik te twijfelen of zijn vrienden aan het bieden zijn om de prijs op te drijven...of ben ik nou te achterdochtig?
|
Kun je toch niet serieus nemen? 5k of meer bieden op een auto die je nog niet in real life hebt gezien en waarvan foto's slechts de helft laten zien: Geen interieur en geen motor. Gaan kijken en dan naast de auto onderhandelen lijkt me toch?
|
Helemaal mee eens, maar als hij niet reageert op gsm /mail dan weet ik het ook ff niet meer...
|
Quote:
hij wil hem wrs toch niet verkopen :shake: |
Zou ik ook niet doen als ik hem was :D
|
Quote:
Dat weet je pas als je er naast staat. |
:d
|
is gewoon een 'feeler' denk ik voor de reacties en de prijs..
kan me gewoon niet voorstellen dat iemand met zo'n auto werkelijk zo'n advertentie zet.. het is ook niet onwaarschijnlijk dat hij gewoon hier meeleest.. kleur vind ik ook maar raar..als hij ooit Helios was..is het min of meer doodzonde om er dan een andere standaard VW kleur op te gooien..(waar er feitelijk nog genoeg van zijn)..is ook wel een manier om je nog meer werk op je nek te halen... 'even' de kleur binnen en buiten veranderen doe je niet op zondagmiddag... het kan of wel een totaalresto geweest zijn ....of hij is onder de kap-achter de deurpanelen-onder de koffermat..nog gewoon blauw...of Action spuitbussenzwart.. ik noem maar iets.. |
Gereserveerd.... Iemand van hier?
|
Dat is precies wel een van de eerste golf 2 gti
:eek: 3/84. |
Quote:
Meer 1 van de laatste golf 1 ;) |
Quote:
Had het op deze http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=126997 |
My bad....
Had m verkeerd gepost :D |
|
Zou kunnen, maar dan zijn de velgen i.i.g. anders....zaten eerst pls daytona's onder volgens mij...telefoon nr is ook anders, weet het dat het vorige tel nmr wat in de mp adv stond van een stratenmakers bedrijf was...
misschien dat de huidige eigenaar toch niet tevreden is....ff kenteken opvragen bij verkoper, dan weet je meer... |
Zie auto te koop topic, daar staat ie nu ook ;)
|
Hij is toen wel verkocht i.e.g. Nu idd. op andere wielen en met ander stuur, want zat een spucknapf in. Als t natuurlijk wel dezelfde auto is. Ik twijfel, want weet niet zeker of die ook een cleane achterklep had.
edit: denk dat t toch wel dezelfde is. Gaf ook 210 pk vermogen op, had er ook tax.rapport, vermogensuitdraai en een stapel facturen bij. En zoveel zilvergrijze MK1 G60's zijn er niet lijkt me. Maar om zeker te zijn: eigenaar bellen. |
Gevalletje handel of door inruil verkregen?
Dit is de 5e Golf1 die de huidige eigenaar in de afgelopen anderhalf jaar tijd te koop aanbied. |
All times are GMT +1. The time now is 05:47. |