![]() |
Quote:
Ik zou het aanbod van Mel aannemen :cool: |
begin bij de basis
heb je (genoeg) brandstofdruk? klopt je ontsteking heb je genoeg compressie? klopt je distributietiming? kijk daarna eens naar bedrading, of je geen onderbrekingen hebt (vergeet de stekkers niet los te koppelen bij weerstandsmeting) dat er een mooi systeem op zit betekent niet dat daar het probleem in zit. als je toch hulp zoekt van buitenaf kijk dan bij eerder genoemde namen. ik werk en woon bij een autosportbedrijf in nijmegen, mocht je daar korter bij zitten kan ik je ook helpen als je er zelf niet uit komt. |
Quote:
Ik ook. Een juiste kabel en software kost ook het nodige en dan moet je er ook nog wat mee kunnen. |
Zou er zelf niet teveel mee knoeien, laat er iemand met verstand naar kijken, dit zijn goeie blokken van Kronenburg, je kunt er veel plezier van hebben mits het goed is.
Ga naar/neem contact op met 1 van boven genoemde jongens/of die je aanbieden te willen helpen. |
Puik blokje! Succes met het goed aan de loop krijgen! :thumbup:
|
De basis lijkt me in orde want voorheen liep hij perfect. Nijmegen is nog wel in de buurt, dus we zouden hem naar je toe kunnen brengen Martin.
Bedankt in ieder geval voor de vele reacties. We zijn nu stukken wijzer. |
All times are GMT +1. The time now is 11:01. |