Quote:
Een kever na '64 heeft fusee kogels een kever voor '64 heeft bunzsbolzen. Pennen waarmee je de spindle aan de draagarm monteerd, gelagerd d.m.v. een koperen geleide bus. |
zie ik daar nou allemaal vetnippels aan zitten? of heb ik een troebele blik? :cool:
|
Wow Erwin ziet er errug leuk uit zo! :)
|
Quote:
Jep, dat heb je goed ! Vroegah moest je de boel nog smeren :) Foto is trouwens van een spijlbus,maar bij kever zit het nagenoeg hezelfde... |
wanneer komt ie te koop? :D ;)
mooi bussie hoor! en heb je snel gedaan dat klaarmaken voor de keuring, ben benieuwd! |
Leon! Eikel!
Snap best dat je om 3 uur s'nachts niet helemaal fris meer ben hoor :D Maar je zit in het verkeerde topic te reageren! :p :p :p |
Bunzbolzen of het wel via Google te vinden Bundbolzen ? :D
|
Quote:
oeps! ik ook!maar dan is al al morgen! :D |
Quote:
:o :biggrin: |
:biggrin: gast! de vooras die ik heb liggen ziet er heel goed uit ;)
mischien dat je nu weer verder kunt. ik heb wel speling ontdekt in de hoogte as! daar zit zo´n fiber plaat tussen die is waarschijnlijk vergaan. :redface: maar ik moet op zolder nog een halve bunzbolz set hebben liggen. ik ga woensdag avond ff kijken. die is goed te vervangen! spreek je! |
Quote:
Thanks dude! Jij roeleert! |
bunzbolzen moet je altijd honen leon je kan beter een ruil set regelen bij rob den bosch
erwin is goedkoper en gelijk klaar |
? Wie is Rob Den Bosch?
Goedkoop en makkelijk klinkt mij goed in de oren! |
Quote:
okeee Weet dat er bij de bus nieuwe naaldlagers in zijn gegaan,maar blijkt dat t bij een kever met geleidebussen zit...... Dan is honen beter ja, dat hebben we ook met de centrale stuurpen van de bus gedaan idd ! |
Quote:
Hey dude, Zit je er niet een jaartje naast? :rolleyes: '58'er vouwdak: erg gaaf! Al dat witte bakeliet staat idd erg vijftiger jaren: :cool: |
Quote:
:redface: zou goed kunnen hoor ?! Bundbolzen was toch t/m 'bj. '63 ? zat redelijk dicht in de buurt iig, ga helaas niet door voor de wasmachien :D |
bundbolzen is tot 7/'63, nieuwe model ('64) bigint in augustus.
Je had het dus toch goed Leon. :wink: |
Quote:
Dat lijkt me sterk! De 'nieuwe' vooras werd volgens mij pas in modeljaar '66 (of '67?) geintroduceerd. Daarom is een overgangsmodel ook mede zo apart: wel schuine koplampen, maar met 'nieuwe' vooras en (dus?) 4-gats... Ik weet het mede zo goed omdat we vroeger een zeer originele nederlandse mrt '65'er kever hebben gehad (met schuifdak en bekende historie) en dus de Bundbolzenvooras (3x terug geweest bij de apk ervoor... :mad: ) Groetjes, Walter |
Quote:
Je bedoelt een '67-er overgangskever? Die is zover ik weet 5-gaats. :) |
Haha, verwarring alom in de die-hard wide-5 groep :biggrin:
Ik als fanatiek 1303 rijder zou 'jullie' hierop toch niet moeten hoeven te 'corrigeren'? :redface: :biggrin: Ik weet ook niet exact of the bundbolzenvooras altijd gekoppeld was aan een 5x205 steek, maar het lijkt logisch (alhoewel vw wel eens meer dingen door elkaar fabriceerde...). Volgens mij heeft een echte overgangskever iig zeker geen 5x205 steek... Nou, wie weet het echt en heeft het verlossende woord? :p |
All times are GMT +1. The time now is 10:28. |