:goodpost:
|
Quote:
dat denk ik ook ja..en daarbij de meeste Golf 1 cabrio's die ik wel eens tegenkom (en die rijden er hier niet veel)..rijden ook in de zomer meestal 'dicht'.. geen idee waarom..diefstal/zonnesteek..meeuwen?.. dan is het eigenlijk zonde om zo'n ding te hebben..het rijd niet hetzelfde als een dichte ,,het piept en kraakt ,fluit en tocht op de snelweg .. als je dan een liefhebber bent en dan toch zoiets wilt hebben ..tsja dan liever als 2e auto/speelgoed naast een degelijke middenklasser.. en zulke mensen kunnen/willen liever zelf niet sleutelen ..platen lassen etc lijkt mij ook niet zo fijn ook om er een heel jaar dagelijks mee te rijden ,er stond jarenlang een donkergroene classicline met creme leer erin bij de lokale Kwantum..was van zo'n meid die achter de kassa zat ...was een mooi ding van een afstand..echter stonden er 2 van die Bison vochtvreters in en lagen er handdoeken op de beschimmelde stoelen..grote vochtplekken op de vloer..ramen zeiknat...echt zonde.. als je nou op Aruba woont ofzo |
Je ziet heel vaak dat mensen te beroerd zijn om voor hun cabrio een goed degelijk dakje te laten monteren. Vaak gaan ze informeren bij de eerste de beste kappenboer en dan wordt al snel 800 euro genoemd.
Een hoop mensen vinden dat teveel en blijven lekker met hun lekkende kapje doorrijden. Terwijl met verder informeren blijkt dat het veel goedkoper kan. Maar diezelfde mensen kopen wel voor 600 euro mooie sportvelgjes. Want dat hebben ze liever. |
Zou inderdaad niet weten waarom een dichte golf 1 niet meer of minder zou rammelen dan een cabrio, waar een fatsoenlijk en goed afgesteld dak op gemonteerd zit.....
Alhoewel ik wel cabrio's ken die op een prettige manier fluiten :D |
Mijn vrouw rijd wanneer het maar kan met het dak los.
Een paar weken geleden ook nog 's nachts gedaan. Heerlijk!!! En dan moet je die gezichten zien van die mensen. Heerlijk!! |
Quote:
Dat dak is waarschijnlijk al voor mij gereserveerd ;) teminste als het een goed dak is |
Ik denk dat we over een ding het allemaal wel eens zijn, wil je een golf mk1 cabrio kopen, moet je het komend jaar doen, want ze verdwijnen steeds sneller.
Oude cabrio's tochten toch wel, het licht altijd aan de rubbers of het dak, ik heb ook genoeg mk3 cabrios gezien waar het net zo veel fluit en tocht als bij oudere. Ik keek laatst op een link die ik van iemand had gehad, en daar stond dat er in totaal 388.522 gebouwd waren, waarvan geschat op dit moment nog ong. 40.000 van over zijn.. ( correct me if i'm wrong) Heeft verder niks met de verkoop van nu te maken maar toch.. Ik vind t best jammer. Begin ook nu pas te beseffen hoeveel geluk ik wel niet met de mijne heb gehad.. Maar ik denk eerlijk gezegd dat er ook echt belachelijk veel gesjoemeld is met die dingen.. Ofniet? |
Even een grote rekensom gemaakt en alles opgeteld en uitgerekend, kom ik uit op een gemiddelde prijs van 2265 euro.. Is niet echt iets waar je volkomen van uit kunt gaan omdat de prijzen zo verschillend zijn
|
Als je wil kan ik wel voor een dag de mijne te koop zetten om het gemiddelde wat omhoog te trekken. :tongue:
|
Quote:
hahaha zal niet veel uitmaken denk ik :tongue: tenzij je hem er voor 90k opzet misschien dan wel :D |
Quote:
Inderdaad, wat is er mis met stevig fluitende cabrio's :thumbup: :D |
Ik kon dit topic niet meer vinden. Waarom staat het bij Internationaal?
|
Quote:
ik heb hem niet bij internationaal gezet hoor :tongue: misschien iets verkeerd gegaan? |
Quote:
Is waarschijnlijk verplaatst, omdat het in een verkeerde afdeling stond (te koop toch?) Heb het even verplaatst naar het nederlandse MK1 gedeelte. |
Quote:
ohja ik had het idd tussen mp, ebay en andere sites gezet, mijn fout :redface: |
maar is er überhaupt iemand die enig sinds bijhoud, of iemand kent die het bijhoud, hoeveel 1'ers cabrio er nog over zijn? van de verschillende uitvoeringen enz. classicline sportline, etc.
want ik kan veel vinden van hoeveel er welk jaar gebouwd zijn, maar niets over hoeveel er van welke uitvoering nog over zijn. |
|
Quote:
uhu die heb ik al een keer van je gehad, en daar kan ik dus precies zien hoeveel er in totaal, en in welk bouwjaar er gebouwd zijn. en de schatting van hoeveel er nog over zijn. maar ik kan he-le-maal niets vinden over hoeveel er gebouwd zijn van welke uitvoering.. en dat vind ik opzich best jammer... |
|
Ik heb zelf een bmw e30 cabrio, en daar verschillen de prijzen ook zo enorm, begint gemiddeld bij zo'n 1500, en sommige durven makkelijk 7500 te vragen.
Zal wel cabrio eigen zijn denk ik, die enorme prijsverschillen.. Denk dat er zoveel gesloopt worden, omdat veel mensen ze niet als toffe semiklassieke wagen zien, maar vaak als 'gastjes met petjes' wagen. Net zoals bijv de corrado.. Erg jammer. |
All times are GMT +1. The time now is 20:53. |