Wel een beetje jammer dat de aanbieder niet terug mailt...
|
Er bestaat ook nog zoiets als telefoon:
Tel: 0630717669 |
Dus? Dan hoef je de mail niet te beantwoorden?
|
Misschien is de verkoper even niet in de gelegenheid is om zn mail te checken?
In elk geval is hij je niet verplicht tot beantwoorden (hoewel niet netjes/handig natuurlijk als je een auto wilt verkopen, maar dat is een ander ding). Kennelijk zit jij op reactie te wachten. Kun je toch beter de koe bij de horens vatten en bellen, of zie ik dat zo verkeerd? |
Ik snap je punt zeker, en ik kan 'm inderdaad bellen. Maar wat ik bedoel; als je m wil verkopen, zorg dan dat je bereikbaar ben op de aangegeven middelen, dus ook per mail.
|
Ik heb ook vaak meegemaakt dat je aan de telefoon net zo goed geen stap verder komt met de verkoper als per mail. Maja, sommige mensen doen ook maar wat op marktplaats haha.
|
Da's zeker waar. Maar dat geldt zeker ook voor 'kopers'. Ze zeuren je de oren van de kop met 500 vragen waarvan de antwoorden meestal gewoon in de adv.tekst staan (bij mij dan hè). Ik ben er wel klaar mee, kom gewoon kijken. En als je geen centjes hebt, graag thuisblijven aub.Heb mijn Audi A4 MP staan (hier ook trouwens), vraag er een markconforme prijs voor is mijn mening. Dan heeft er iemand 2k minder te besteden en maar mailen en doen, ondanks dat je 3x vraagt om ff te bellen. Nee hoor, meneer 'gunt' mij zijn geld en komt dan de auto wel ophalen. moet ik m dan eigenlijk op mijn blote knieen gaan bedanken dat hij mij eindelijk van dat kreng van n auto verlost of zo? Vriendelijk bedankt voor de gunst, mailt ie terug dat ik er altijd op mag terugkomen als ik toch zn 7k wil.... :screwy:
Zo, dat was even wat frustratie, nu on-topic: al gelukt om deze verkoper te spreken? |
Quote:
daar heb je zeker een punt. dit maak ook ik inderdaad voort zo vaak mee, dat ik af en toe m'n eigen wel eens af vraag, waarom ik het nog op marktplaats zet.. wanneer je ergens 100 euro voor vraagt bieden ze 50 en als je voor het zelfde 50 euro vraagt bieden ze 25. is inderdaad best wel frustrerend maarja.. als ze het nou net als ebay maken, zijn we van al het gezeur af. |
@wessel97: "als ze het nou net als ebay maken, zijn we van al het gezeur af."
Zou ik wel voor zijn: bieden is kopen. Heb al eens geprobeerd met 'bieden vanaf' , maar maakt weinig uit. Dan krijg je evengoed mailtjes van lieden die de helft willen betalen... Moet zeggen dat ik ook wel anders meemaak, mensen die correct je ook even een berichtje doen wanneer ze geen interesse meer hebben. Maar helaas voert t gezeur toch de boventoon. |
Daarom, je krijgt de gekste dingen, ik heb ooit een spucknapf stuur te koop gezet. Toen kreeg ik een bod van 2,50, dus ik die man ge emailed met het excuus 'hij is van u, stuur even uw tel.nr.' Dus die man zijn nummer gestuurd, ik bel hem op ik zeg kunt u geen reeël bod doen of anders gewoon niet reageren. Toen zei hij ' ik was me aan het vervelen' gewoon letterlijk dat. Ik heb die vent even haarfijn uitgelegd dat mensen aan het proberen zijn iets te verkopen, en geen zin hebben in individuelen zoals hem
|
raar dat ie nogsteeds niet verkocht is..
|
Denk dat hier nogal wat aan makeerd, anders was deze allang verkocht geweest
|
Quote:
Ene David wil hem schijnbaar wel hebben, zit tegen zichzelf op te bieden ... :) Vanaf een foto is altijd moeilijk te beoordelen wat de staat van de auto is. Een foto van het interieur en de motorruimte zou al wat meer duidelijkheid kunnen geven. |
All times are GMT +1. The time now is 14:40. |