![]() |
aaaah, vandaar de interesse in de prellies...
Als ze klaar zijn maak ik wel een mooi prijsje voor je anders... :D Weet ik iig dat ze goed terecht komen. :cool: Leuke wagen! En die kleur is idd erg stijvol! |
Thom heeft volgens mij
nog wel een foto van zijn ouwe jetta op pirelli's ;) Mijn tankdop is trouwens zwart jah ;) |
Quote:
idd vandaar de intresse ;) |
Quote:
Mijn jetta op een ANDER ;) setje Pirelli's... kon wel lager toen geloof ik... Maar reed heerlijk, 185/50 bandjes, en niks aanlopen! :D |
hier ben ik met de foto's
dashbord van op de achterbank getrokken ![]() dashbord ![]() voorstoelen, stof is nog intact maar de naden zijn gelost (wordt nog gemaakt) ![]() roestplekje in de koffer (passagierskant) ![]() motor (nog heel veel kuiswerk aan :) ) ![]() |
hier zijn dan de fototjes :D bedankt michael
weet er iemand een adresje voor het opknappen van de stoeltjes??? (liefst omgeving antwerpen ;)) |
leuke metertjes in de console!
Paar nette zwarte matjes erin, oud radiootje opscharrelen en je bent alweer een heel eind..! :D |
volgens de vorige eigenaar staken ze er standaard in, vind ik maar 1 ding raar en dat is dat er dan 1 bij is die een blinkende rand heeft en de andere 2 een zwarte maar ja daar fixen we ook nog wel eens iets op ;)
seves eerst een ori demper gaan halen en die der onder fietsen :D |
Leuk ook zo'n toerenteller...
Zet die van m'n golf in mn jetta ;) En nu maar op zoek naar een groene pookhoes met pookknop... Roestplekje is niet fijn :s Lijkt bij de vulhals te zitten... ff goed naar kijken ;) succes!!! |
ff de foto's van tommy wat
duidelijker gemaakt: ![]() ![]() en wat lager: ![]() ![]() |
ongeveer zoals de laatste foto´s was mijn bedoeling ;)
daarnet de stoofbuis vervangen door een originele en dat is wel een pak beter voor de wagen, ook in een keer voorontsteking etc bijgeregeld. Van de week onderhoudje doen en alles voor de rest nakijken :D vulhals heeft een beetje roest en dat plekje op de foto is van uit de wielkast naar binnen doorgeroest en moet ook aangepakt worden maar dat zijn dan dingetjes die met een klein beetje seves wel zullen in orde graken ;) |
you lost me there... "seves"?
|
seves = sebiet
met een klein beetje seves = stukje bij beetje :) (toch raar volk he die belgen :D, of die nederlanders ;) :p ) |
stukje bij beetje is idd een beetje beter uitgedrukt ;)
|
ik zal sebiet een fototje trekken van de vorige uitlaat en er hier bijplaatsen, als iemand geintresseerd is :D
|
Quote:
Toch wel zonde he Tommy :frown: Maar nu ook een mooie ;) |
stoofbuis, het potje heeft een kleinere diameter dan het uitlaatstuk :s iemand geintresseerd :D wsl niet zeker
![]() ![]() steekt nu een gewone uitlaat onder, veel beter zicht en nog een properder geluidje ook, heb ik alleen geen fototje van |
Quote:
mijn 1e jetta had ik idd wel langer willen houde... veel plezier van gehad. maar wat ik nu heb is wel echt wat ik eigenlijk wou... dus geen spijt. :) |
kleine update!
grijze kapjes op de wielen vervangen door zwarte, en de stickers van de zijraampjes verwijderd ![]() stoofbuis weg en vervangen door een originele uitlaat, foto is niet echt duidelijk maar is wel te zien dat de stoofbuis weg is :) ![]() |
toch handig mensen die je topic een beetje updaten (heb zelf geen digitale camera
merci e ;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:14. |