i'm not fat, i'm big boned cartman
|
oh my god look at that size. I'll catch him. now the snake is really pissed off (steve irwin)
|
Cartman: I am a cop, and you will respect my authorityyyyyyy
|
Ik moest kloppen want de bel doet het niet!
Samson & co :tongue: |
hahahah Linnie kijkt nog naar Samson en gert :biggrin:
|
Maar wel een leuke, bovendien kan ik me deze nog herinneren van een paar jaar terug :biggrin:
|
moet de balkon scene van scarface even corrigeren volgens mij zegt ie:'say hello to my little friend'
en int begin: i'm toni montana, a political prisner from cuba en eentje van allo allo: you stupid woman.... |
[QUOTE=oergolf-haarlem]moet de balkon scene van scarface even corrigeren volgens mij zegt ie:'say hello to my little friend'
en int begin: i'm toni montana, a political prisner from cuba je hebt gelijk :redface: |
tja de aantal keren dat ik scarface heb gezien, kan ik niet meer op 2 handen tellen.... :o
|
heb hem ook op DVD zou eigenlijk beter moeten weten he.....
|
tja scarface hoort bij je opvoeding! wat zegt ik?! scarface IS je opvoeding! ;)
|
Quote:
ben dus niet de enige met een foutje in dit topic vandaag :biggrin: :biggrin: |
goeie smorgens juffrouw jannie
|
johan: je moet schieten anders ken je niet scoren
|
shaked, nog stirred...
Austin Powers had iets... maar weet niet wat eigenlijk... :p telt dat ook? ;) (Vind er ook geen ruk aan, maar weet het toch) |
Quote:
nog nooit gezien... horror ofzo? |
Quote:
dat meen je niet???? we hebben het hier over een klassieker hier de breoemde balkon scene |
Quote:
YEAH BABY !!! |
shagadelic baby
|
mag dat?
familie mag dat-----> rembo en rembo.... hoort bij je opvoeding en oow ooow ooooww wat hebben wij gelachen.....tsjonnge jonggge jonngee |
All times are GMT +1. The time now is 06:36. |