Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   08 Februari - VOLKSFORUM CAR CARE DAG ~ Tilburg (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=122516)

Gijs 20-01-2014 00:28

Quote:
Originally Posted by Luuk R.
Ik zou me bij deze ook graag aanmelden voor de uitdeukdag. Ik heb zover ik het gezien heb:

3 deukjes in de rechter zijkant in het achterpaneel.
2 deukjes in mijn linker deur
2 deukjes in het dak

moet je zelf de bekleding en de hemel verwijderen of is dit niet nodig?

Nee, dat is over het algemeen niet nodig :)

MILV-mobiel 21-01-2014 13:02

Ik zou me graag aanmelden voor de uitdeukdag, om even 2 deukjes uit de motorkap van de bora te laten halen :)

Christiaan 21-01-2014 15:03

Quote:
Originally Posted by MILV-mobiel
Ik zou me graag aanmelden voor de uitdeukdag, om even 2 deukjes uit de motorkap van de bora te laten halen :)

Ik heb je er bij gezet! :thumbup:

MILV-mobiel 21-01-2014 20:49

Quote:
Originally Posted by Christiaan
Ik heb je er bij gezet! :thumbup:

Thanks!

smeerpeer 21-01-2014 23:10

Ik wil me graag aanmelden met de Golf! Heb alleen voor de middag tijd.. dus ik hoop dat alle deukjes bij jullie niet te verhelpen zijn :D

VeeDubber 22-01-2014 08:53

Quote:
Originally Posted by smeerpeer
Ik wil me graag aanmelden met de Golf! Heb alleen voor de middag tijd.. dus ik hoop dat alle deukjes bij jullie niet te verhelpen zijn :D

Op de dag zelf werken we op volgorde van binnenkomst, dus als je er op tijd bent moet dat geen enkel probleem zijn.

Ik heb je er bij gezet in het lijstje!

smeerpeer 22-01-2014 20:35

Dat begrijp ik! Thanks voor het erbij zetten!

luccie_007 26-01-2014 20:50

Ik heb ook een deukje in mijn voorscherm van de Audi A4.
Hopen dat die eruit kan.

En in mijn deuren een deukje.
Graag kom ik ook op de lijst :)

Gijs 27-01-2014 09:30

Quote:
Originally Posted by luccie_007
Ik heb ook een deukje in mijn voorscherm van de Audi A4.
Hopen dat die eruit kan.

En in mijn deuren een deukje.
Graag kom ik ook op de lijst :)

Added! Bedankt voor het aanmelden :thumbup:

Gijs 31-01-2014 23:02

Nog 12 plekken en nog één week te gaan! :)

Crosne 01-02-2014 14:56

Naast het uitdeuk gebeuren zal ook Dutch Car Detailing aanwezig zijn. Wat gaan wij doen? Wij nemen o.a. een motorkap mee, hier kunnen we verschillende dingen op laten zien, o.a. verschil tussen diverse polijstmachines, verschillende pads, polijstmiddelen en ga zo door. Daarnaast kan je ons vragen stellen over het detailen (van wassen, kleien, tot aan het verzegelen/waxen). Heb je een probleemplekje op je auto, dan kijken we er graag na en geven je dan tips/trucks indien mogelijk natuurlijk :D Ook kan je vrijblijvend een offerte aanvragen voor een detailbeurt. Daarnaast zullen we ook deels ons assortiment Chemical Guys en Smartwax producten mee nemen en uiteraard koppelen wij hier ook een leuke actie aan, alleen geldig op de Car Care Dag.
Weet je nu al zeker dat je komt en dat je bepaalde producten wilt, geef dan bijtijds de bestelling door, dan houden we die apart.

Graag tot volgende week zaterdag!

Gr. Chris.

VeeDubber 02-02-2014 12:41

En up! Volgende week is het zover. Ook als je niet komt uitdeuken ben je van harte welkom om even langs te komen. De dag is voor iedereen toegankelijk!

vento tdi 02-02-2014 17:16

Ik meld mijzelf af met de audi.....
Deze is niet meer....

Heb een 3b gekocht en hoop maar dat er een deukje in zit, dus kom zeker wel langs..

Christiaan 03-02-2014 09:16

Quote:
Originally Posted by vento tdi
Ik meld mijzelf af met de audi.....
Deze is niet meer....

Heb een 3b gekocht en hoop maar dat er een deukje in zit, dus kom zeker wel langs..

Wil je op de lijst blijven staan of moeten we je er af halen?

vento tdi 03-02-2014 19:46

Tuurlijk erop laten staan Christiaan, als je mij eraf haalt geen tapijtreiniger meer voor jou 😂

Christiaan 03-02-2014 21:46

Quote:
Originally Posted by vento tdi
Tuurlijk erop laten staan Christiaan, als je mij eraf haalt geen tapijtreiniger meer voor jou 😂

:tongue:

Tjaap 03-02-2014 22:27

Ook voor de Vlamingen dit keer dichtbij dus geef je snel op.

Sjon 03-02-2014 22:36

Jammer: had graag weer gekomen, dit keer met een Polo 6N waar een poffertjespan jaloers op is,
zoveel deukjes erin zitten, maar zuslief heeft er geen geld voor over...helaas...

Tjaap 03-02-2014 22:40

Wanneer is ze jarig Sjon ;)

Sjon 03-02-2014 22:47

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Wanneer is ze jarig Sjon ;)

1 januari, maar zie ik eruit als een filantroop? :rolleyes: :shake: ;) :)

All times are GMT +1. The time now is 12:46.