heerlijke wagen! ga je de lak nog eens polijsten, of laat je hem zo?
|
mooie wagen weer! nu nog effe ietsie verder zakken.. ;) :D
|
Quote:
Blijft zo ;) @Hajee, Wait and see! |
Update;
vandaag hoorde ik de brievenbus klepperen.... en ja hoor I've got mail! We hebben voor het eerst een pasje. Kentekenplaten zijn al in bestelling, dus hierop wachten en cruizen! |
Zo, kentekenplaten laten drukken.
met het originele leeuwtje en boerderij (net als vroegâh) Dikke like! Voorste plaat heeft een mooi plekje gekregen in de kofferbak. En de achterste heb ik maar wel gemonteerd :) Aangezien ik weinig tijd had dit weekend, maar 1 foto getrokken... Nou.. 2 dan. Kever staat nu weer thuis, dus wat makkelijker om ff snel de schuur in te duiken om wat puntjes op de 'i' te zetten! |
Even een kleine update, druk met van alles en nog wat, dus weinig tijd voor de kever...
Even wezen buurten @ Ivanov Garage, waar een aantal dingen op het programma stonden. Achterbumper geplaatst. Verse dropped spindels geplaatst, gelijk maar even gereviseerd als we dan toch bezig zijn. Dat resulteerde in dit :) Mijn pré 65er pop-outs geplaatst, mooi hè Dennis_ ;) En het eindresultaat, voorlopig, want de 2" as is er al weer onderuit :) Keep you updated soon. |
Super!
|
Ik heb er geen verstand van , maar ik vind dit wel mooi.
Eigenlijk zou je met het kartonnetje door moeten mogen rijden. Veel plezier ermee |
Mooi spul
|
weer terug naar België Op naar het volgende project! |
Ben benieuwd wat het volgende wordt want die kever was gewoon perfect :cool:
|
waar heb je die platen latn maken die wil ik ook wel ?
|
All times are GMT +1. The time now is 18:55. |