Schitterende auto!! Met de juiste wielen eronder is het echt een plaatje
|
Centerlocks worden de 2k14 trent heb ik zo'n gevoel :tongue:
mooi spul man :thumbup: |
|
Update:
na 20km gereden te hebben met de Gti, en 2 keer gepoetst te hebben, heb ik toch enkele minpuntjes ontdekt aan de golf, paar diepe krasjes en één vernis scheurtje achterkant slotplaat. dus... heb ik besloten de Gti volledig te herlakken, incl alle slotkanten. natuurlijk terug originele kleur 'Oekgreen' eveneens worden er 2 G60 spatborden opgezet. en dan we toch bezig zijn.. :-) gaat de KR blok eruit, motor-ruimte word ook herlakt, komt geen turbo blok in! zoals eerst gepland. gezond verstand eens laten werken se :-)) KR blok wordt helemaal aangepakt, blok word ontvet en zwart gelakt, miss met een rood kleppendeksel (nog ni zeker) alle onderdelen die iets of wat ouderdom uitstralen, worden vervangen. eveneens Super groot onderhoud doen, nieuwe carter, nieuw waterpomp, nieuwe riem.... nu de KR eruit ligt eveneens proberen iets meer vermogen uit te halen, dus opzoek naar ne spagetti uitlaat & scherpere nokkenas. :-) vandaag een DIK origineel, nieuw in de doos setje 'BBS RF 8'/17' ET40 5/120 incl BBS sleutel & BBS ventielen' gekocht.. zeer zeldzame in deze uitzonderlijke staat.. ;-) |
|
Dik! Ben erg benieuwd naar de Rennsports!!
|
Die wieltjes :wuv:
|
vandaag een blokske gekocht,
2.0 16V ABF incl nokkenas en spagetti supersprint.. voor iets meer vermogen voor de MK2 :-) |
update's gaan hard :thumbup:
|
|
Deftige spulletjes!
Gaat een superauto worden! |
Waarom van de e71's 17inch maken ben bang dat het geen gezicht zal zijn door de te grote trap van 13 naar 17 inch,ik denk dat je met een paar 15inch randen en een paar dikke banden ipv getrokken plat ook mooi voor de dag komt
|
Quote:
e71 zijn verkocht.. incl de 2 setjes e88 ers centerlock. |
|
Hele mooie keuze
|
Heel mooi!
|
Dik :thumbup:
|
- juist de Mat Zwarte hitte bestendige verf 800° gaan afhalen.
- donderdag de blok ontvetten, en grote deels lakken. (mat zwart) - kleppendeksel word rood gelakt - blok groot onderhoud geven Gr.M |
Zeer goed bezig:) en wat een lekkere velgkeuze!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:01. |