wist ik ook niet maar goed dat ik het nu gezien heb :)
|
Quote:
Als met bedieding 'op de klok' het draaiknopje 1 - 2 bedoeld wordt, dat is volgens mij gewoon keuze tussen de dagteller (verbruik, km's etc.) en het zeg maar lange termijn geheugen, zat om mijn mk1's ook. Later, op de MK2's met 'dikke hendels', is dit keuzeknopje verplaatst naar de hendel. |
Dat is inderdaad niet de MFA bediening naar mijn weten.
|
Maar wat is het dan ??
|
Ik meende dat linker 0 actueel is 1 voor eerste opslag 2 voor tweede opslag en rechter 0 voor reset en mfa voor verder drukken
|
De MFA heeft 2 standen... Met de linker 0 reset je stand 1, met de rechter 0 stand 2 :thumbup:
|
|
Goed bezig :)
|
Dik zeg :D
|
Merci Misha :)
op de 3 roestgatjes die doorgeroest zijn in de vloer valt alles nog goed mee (voorlopig) ;) verklaard nu ook waarom dat de vloerbekleding nat was :) |
Ondertussen heb ik ook nieuw stof gevonden voor de deurpanelen :D
|
Hier betere foto's in het geheel
Maar mag rondom nog zakken :) |
Mooi Greg, jullie collectie blijft groeien :thumbup:
|
thx nigel :)
voorlopig doen we alleen aan onderdelen jacht voor de '84 voor als hij binnen enkele jaren word aangepakt :) |
Mooi, zo'n '84-er GTI, zeker in deze combi Marsrood met zwart/rood interieur. En cool dat je m zo mooi origineel gaat houden. :thumbup:
|
Krijgt de aandacht die hij verdient nu :)
|
veel word er niet aan gedaan he misha nu :)
ik ben aan mijn corrado bezig voor te herlaken en herspuiten en als die af is worde de 84 onderhanden genomen maar voorlopig verzamelen we wel al onderdelen he :D |
c2's geruild voor zwarte c2's in mijn ogen veel beter
aan mijn Porsche velgen waren werk aan deze niet :) |
kwam deze nog nieuw tegen :)
was vroeger een optie op uw audio systeen in een 84 :D |
Wat een topwagen heb je daar. Heel gaaf. :thumbup:
Ik heb nog zo'n unit liggen als je wilt, hendels ook. Zo'n speaker fader-ding is ook echt heerlijk, hoort er helemaal bij. Met een origineel vw alpha radiootje is het helemaal af. |
All times are GMT +1. The time now is 01:51. |