Zo zijn we allemaal ooit eens begonnen peet..;)
Nu een vaste ontlakker.. Werkt zo fijn |
Half uurtje laten inwerken, bovenste laag gaat er af, maar daar onder zit precies een rubberachtige laag mat er met die afbijt niet af gaat..
Morgen nog eens ergens anders prijs gaan vragen, maar 125€ vind ik toch behoorlijk veel geld.. |
Klopt ries :thumbup:
Je hebt er waarschijnlijk een poedercoat oid Onderzitten.. Geef eens een pic van blank Alu wat je tegenkomt? (Nog niet geschuurd) Heb idtje |
|
Ah c2.. Breng gewoon even naar meubellogerij.. Zo klaar
|
Of naar bertil, dan zijn ze meteen schoon gedraaid en hoef je ze ook niet
Veel meer te schuren :thumbup: |
Meubellogerij? :p
En Bertil had ik ook al gezien, maar die woont zo ver hier vandaan meende ik me te herinneren.. |
Weet ik wel, en het werkt dat je levert mag zeker ook gezien worden!
Maar vrees dat het me toch wat te kostelijk zal uitkomen als ik de velgen moet verzenden (heen en terug uit België) en verzenden vertrouw ik eigenlijk niet zo heel goed ook eigenlijk.. Moest ik dichter wonen had ik ze zeker naar u gebracht, maar dat is spijtig genoeg niet het geval.. |
hierdoor krijg je veel vlakken.. en het egaal krijgen vergt veel werk..
|
ik ben ook uit belgie, bij brussel.
Ik heb vorig jaar of is het al 2 jaar geleden ook mijn mercedes 8 loch bij bertil laten draaien en dan heeft richard ze nog gepolierd dacht ik. Als je even in het koerier topic vraagt wie waar naartoe rijd kan het wel lukken. Ik heb het zo toen ook gedaan en de velgen in zaventem mee gegeven met jacco die ze bij bertil bezorgd had, hoe ze bij richard zijn gekomen heb ik geen idee :p en ben ze bij rob in bergen op zoom gaan ophalen. en onmiddelijk wat nieuwe mensen leren kennen en dan heeft rob nog centen uit mijn broek geprutst door me een setje air aan te smeren :D Je kan het maar proberen :thumbup: |
;)... ik kom wel eens bij bertil op de koffie...altijd gezellig
|
Haha ja, dan kan ik ze beter toch rechtstreeks doen dan dat ik ze eerst naar u breng ^^
Niet verkeerd begrijpen maar geef niet graag dingen mee aan anderen.. zelfs niet meer aan mensen die ik echt goed ken, ben al genoeg in t zak gezet.. (niet iedereen is zo en dat weet ik ook wel, maar door zo'n mensen gaat t vertrouwen in anderen ook snel achteruit als je begrijpt wat ik bedoel..) En kan ze hier blijkbaar 15km vandaan ook laten ontlakken, afdraaien, richten, polijsten of verdichten enzo, maar dan rijd ik binnenkort met velgen rond die 4x meer gekost hebben dan mijn golf zelf.. |
Quote:
Dat is vandaag de dag toch bij 3/4 van de wagens zo. Ik dacht dat dat net "COOL" was.... |
Ik ben dan liever bij die andere 25% :)
|
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Zou je mij kunnen vertellen waar dit is woon zelf vlak bij belgie in zeeuws vlaanderen |
Poli protect in Lovendegem (verdichten, polijsten)
Flexi coatings in Deinze (herstellen van velgen, polijsten, poederlakken, ontlakken) C&W select in Maldegem (herstellen, ontlakken, polijsten) |
Bedankt :)
|
All times are GMT +1. The time now is 19:22. |