Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Wielen en banden (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Borduurschade + polijsten (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=120933)

Richard 18-11-2013 20:14

Zo zijn we allemaal ooit eens begonnen peet..;)

Nu een vaste ontlakker.. Werkt zo fijn

BoemPatat 18-11-2013 20:16

Half uurtje laten inwerken, bovenste laag gaat er af, maar daar onder zit precies een rubberachtige laag mat er met die afbijt niet af gaat..
Morgen nog eens ergens anders prijs gaan vragen, maar 125€ vind ik toch behoorlijk veel geld..

sixpack 18-11-2013 23:05

Klopt ries :thumbup:

Je hebt er waarschijnlijk een poedercoat oid
Onderzitten.. Geef eens een pic van blank
Alu wat je tegenkomt? (Nog niet geschuurd)
Heb idtje

BoemPatat 19-11-2013 09:09

Middenste is geschuurd, er boven is te zien wat er kwam toen ik de afbijt weg had gedaan. .

Richard 19-11-2013 09:14

Ah c2.. Breng gewoon even naar meubellogerij.. Zo klaar

sixpack 19-11-2013 09:23

Of naar bertil, dan zijn ze meteen schoon gedraaid en hoef je ze ook niet
Veel meer te schuren :thumbup:

BoemPatat 19-11-2013 12:11

Meubellogerij? :p
En Bertil had ik ook al gezien, maar die woont zo ver hier vandaan meende ik me te herinneren..

bertil1970 19-11-2013 17:47

[/IMG]
Quote:
Originally Posted by BoemPatat
Meubellogerij? :p
En Bertil had ik ook al gezien, maar die woont zo ver hier vandaan meende ik me te herinneren..

daar hebben we de post toch voor

BoemPatat 19-11-2013 20:30

Weet ik wel, en het werkt dat je levert mag zeker ook gezien worden!
Maar vrees dat het me toch wat te kostelijk zal uitkomen als ik de velgen moet verzenden (heen en terug uit België) en verzenden vertrouw ik eigenlijk niet zo heel goed ook eigenlijk.. Moest ik dichter wonen had ik ze zeker naar u gebracht, maar dat is spijtig genoeg niet het geval..

BoemPatat 27-11-2013 16:35

Hier zijn we weer.. Ik wou in feite stoppen met ontlakken en ze gewoon strak schuren en herspuiten, maar kwam vandaag een schuurtol tegen en dit blijkt wel nog goed te lukken..
Het is korrel 120 en na 1 minuut met de tol over de overgebleven lak te gaan kwam ik al op volgend resultaat..
Zou ik zo verder doen of neem ik zo teveel aluminium weg ook?

Na een dikke laag verfafbijt en 1u wachten bleef dit nog zitten op het hart

Schuurtol

Na 1 minuut "schuurtollen" :p

Richard 27-11-2013 16:59

hierdoor krijg je veel vlakken.. en het egaal krijgen vergt veel werk..

Jelle-Mk1G60 27-11-2013 17:17

ik ben ook uit belgie, bij brussel.
Ik heb vorig jaar of is het al 2 jaar geleden ook mijn mercedes 8 loch bij bertil laten draaien en dan heeft richard ze nog gepolierd dacht ik.

Als je even in het koerier topic vraagt wie waar naartoe rijd kan het wel lukken.

Ik heb het zo toen ook gedaan en de velgen in zaventem mee gegeven met jacco die ze bij bertil bezorgd had, hoe ze bij richard zijn gekomen heb ik geen idee :p en ben ze bij rob in bergen op zoom gaan ophalen. en onmiddelijk wat nieuwe mensen leren kennen en dan heeft rob nog centen uit mijn broek geprutst door me een setje air aan te smeren :D

Je kan het maar proberen :thumbup:

Richard 27-11-2013 17:21

;)... ik kom wel eens bij bertil op de koffie...altijd gezellig

BoemPatat 27-11-2013 17:30

Haha ja, dan kan ik ze beter toch rechtstreeks doen dan dat ik ze eerst naar u breng ^^

Niet verkeerd begrijpen maar geef niet graag dingen mee aan anderen.. zelfs niet meer aan mensen die ik echt goed ken, ben al genoeg in t zak gezet.. (niet iedereen is zo en dat weet ik ook wel, maar door zo'n mensen gaat t vertrouwen in anderen ook snel achteruit als je begrijpt wat ik bedoel..)

En kan ze hier blijkbaar 15km vandaan ook laten ontlakken, afdraaien, richten, polijsten of verdichten enzo, maar dan rijd ik binnenkort met velgen rond die 4x meer gekost hebben dan mijn golf zelf..

Jelle-Mk1G60 27-11-2013 17:33

Quote:
Haha ja, dan kan ik ze beter toch rechtstreeks doen dan dat ik ze eerst naar u breng ^^

Niet verkeerd begrijpen maar geef niet graag dingen mee aan anderen.. zelfs niet meer aan mensen die ik echt goed ken, ben al genoeg in t zak gezet.. (niet iedereen is zo en dat weet ik ook wel, maar door zo'n mensen gaat t vertrouwen in anderen ook snel achteruit als je begrijpt wat ik bedoel..)

En kan ze hier blijkbaar 15km vandaan ook laten ontlakken, afdraaien, richten, polijsten of verdichten enzo, maar dan rijd ik binnenkort met velgen rond die 4x meer gekost hebben dan mijn golf zelf..

Dat is vandaag de dag toch bij 3/4 van de wagens zo.

Ik dacht dat dat net "COOL" was....

BoemPatat 27-11-2013 17:38

Ik ben dan liever bij die andere 25% :)

Jelle-Mk1G60 27-11-2013 17:57

Quote:
Ik ben dan liever bij die andere 25% :)

:thumbup:

Jobo245 27-11-2013 22:47

Quote:

Zou je mij kunnen vertellen waar dit is woon zelf vlak bij belgie in zeeuws vlaanderen

BoemPatat 28-11-2013 10:03

Poli protect in Lovendegem (verdichten, polijsten)
Flexi coatings in Deinze (herstellen van velgen, polijsten, poederlakken, ontlakken)
C&W select in Maldegem (herstellen, ontlakken, polijsten)

Jobo245 29-11-2013 13:49

Bedankt :)

All times are GMT +1. The time now is 19:22.