Golf 2 of 3 past niet die zijn anderom gemonteerd als een golf 1. Dwz aan het subframe ipv schutbord. Die elektronische zijn inderdaad wel moor, je hebt dan wel een dikke pomp onder je dashboard hangen dus je zukt wel wat plaats moeten maken, bekrachtinging maken ze een potmeter op daar kun je dan de bekrachtiging mee instellen. Wel een mooi systeem op zich.
|
kan geen kabelboom meer zien even , die uit een mk3 gehaald voor de Tdi en die uit de mk2 voor het slopen PFFFF
|
Dun ze maar eens uit ;) blijft er bijna niets over :D
|
zo ouwe motor er uit nu de nieuwe passen
|
Heb het mezelf een stuk makkelijker gemaakt door een Seat 110 pk cupra gekocht .
kan ik echt alles overbouwen blok is overleden maar alle aanbouwdelen kan ik dus wel gebruiken zit zelfs airco in :D hou jullie op de hoogte weer . |
Gisteren en vandaag begonnen met het demonteren van de Seat.
|
Dit gaat iets leuks worden :)
Goed bezig ! Mooie werkplaats trouwens :eek: |
Wat moet dat frame in de voorgrond worden? Ziet er redelijk serieus uit
|
Quote:
moet je hier even kijken Marco http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=95541 |
Quote:
Dat wou ik ook nog vragen, mooi man :thumbup: |
mooie dönor :D
|
Quote:
:thumbup: dank je .. |
Echt wat een klus om dashboard en vooral de pedalen er uit te krijgen !! maar alles is er uit nu dus het hele spul uit zoeken en pas maken in de mk 1 . Jullie mogen best weten dat het me toch wel een beetje tegen valt , maar geef niet op en gaat me lukken ook :giggle: !! |
Die pedalen zijn idd echt klote eruit te halen. vooral het rempedaal met dat kogeltje...
|
Quote:
Ja hoe verzinnen ze het !!!!! :mad: |
Lekker bezig!
|
Nou .... na lang niks aan te hebben gedaan , heb ik besloten om er van af te zien om er en diesel in te hangen .
Die is bij deze ook te koop :D . Ga er toch een circuit golfje van maken :tongue: Denk dat ik daar maar een topic voor ga maken . dus wat mij betreft mag deze dicht en weg .. |
All times are GMT +1. The time now is 06:17. |