Kijk aan! Bro is op dreef!
|
Zeker, hij moet 27 juni wel klaar zijn he!!!
Ben vandaag ook nog ff bezig geweest, Marian moest toch werken van 7.4 tot 14.00 :thumbup: |
Zo gister ook weer ff lekker bezig geweest!!
Eerst heb ik de garage opgeleukt met lijsten die m`n vriendin voor me heeft klaargemaakt!!! Dit T-shirt hing in onze oude spijl toen we die kochten, dus een erg leuke herinnering zo: En toen verder met de spijl, het onderste stuk van de A-stijlen waren minder dan gedacht, de vorige eigenaar had er al een nieuw stukje ingelast maar dat was mij niet goed genoeg dus toch maar vanaf het scharnierpunt van de deur eruit geflext en vernieuwd. En het nieuwe er weer in: Aflassen en klaar: En toen was de dag alweer om helaas. |
vanmiddag maar even :thumbup: hij moet wel klaar voor juni zeker ;)
|
goed bezig daar in Tytsjerk!
|
Quote:
In Tytsjerk JeeWee Maar goed bezig istie zeker |
Bedank jongens!!
Ow moet indd de woonplaats nog even aanpassen. |
Deze heb ik bij mij in "het kleinste kamertje" hangen ;) Vind het een heel mooie poster :thumbup: Voorderest, lekker bezig :thumbup: |
Quote:
Zo,als ik het formaat poster zie dan zit je er ruim op het kleinste kamertje :D |
hier nog nieuws :confused:
|
Ja hier is nog nieuws evert!!
De krik steunen rechts zitten er inmiddels weer onder: En toen ben ik begonnen aan de linker voorhoek: De rotte stukken er uit: En toen de nieuwe stukken metaal weer pas maken: Als het goed is komt morgen het laatste stukje plaatwerk binnen, dus dan kan ik alles aflassen :thumbup: |
gaat lekkerrrrrrrrrrrr :thumbup:
|
Ziet er goed uit!
|
Gaat hard!
|
Quote:
moet ook met de voorgenomen plannen ;) |
mooi project! :thumbup:
super ruimte ook om te hobbyen! |
Dit gaat vast mooi worden, succes. :thumbup:
|
Bedankt mensen!!!
Vanavond de nieuwe stukken erin gehecht, nu alleen nog aflassen. Maar helaas heb ik pas volgende week weer tijd om verder te gaan :( |
Mooi, gaat lekker!
|
Keep up the good work :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:51. |