Eerste foto's staan ook op www.vw-speed.nl online en uiteraard kan je ze ook op onze fb-pagina vinden
|
was inderdaad niet de drukste meeting dit jaar, maar toch geweldig gehad
|
Ik was er ook weer bij hoor...
Voor meer, check mijn blog! |
Een beetje late reactie , maar kan niet anders zeggen dat ik mij prima heb vermaakt .
Een heerlijk relaxte sfeer met veel mooie en technische interessante en hele mooie gerestaureerde auto's die mijn interesse konden wekken. Iets wat de laatste tijd in mijn ogen nogal ontbreekt op veel meetings . De stijl van de laatste jaren met veel te grote (en bijna allemaal dezelfde) wielen , nagenoeg zonder banden die daarnaast ook nog eens veel te smal zijn , en daarbij moet het zo laag mogelijk zodat rijden onmogelijk is, is niet echt mijn ding zeg maar. :lmao: Dit is in mijn beleving door iedereen gemakkelijk te realiseren doordat hiervoor alles al is uitgevonden en gewoon te koop is :redface: Maar dat is mijn mening ;) Organisatie bedankt en op naar volgend jaar zou ik zeggen :thumbup: |
Quote:
Focker-de-fock: een boswachter-groene SQ !!!!!!!!! Iemand meer info hierover ??? |
photoshop?
dacht dat die donkergrijs was, maar kon het ook niet goed zien door het raam. |
Is van de eigenaar van Bourguignon, te koop overgens.
Wel een goed gevulde portomenee meenemen :d Is toch echt groen hoor! |
Quote:
De donkergrijze staat er naast aan de linker kant :) je ziet nog net het wiel. En daarnaast stond weer 1 in rally uitvoering meende ik! |
Quote:
Met andere woorden ... Er mag meer actie op de meetings komen -sprint -slalom -Burn out Ik ben voor :D |
Quote:
+1 Ik ook :thumbup: :D Kijk anders maar eens naar de Quatrro RS meeting op vliegveld Valkenburg . Daar wordt wel gesprint etc . Een veel kleinere club die wel zoiets voor elkaar krijgt :confused: Misschien wordt het tijd voor een audi :rolleyes: |
Of gewoon niet meer naar gewone meetings heen gaan, dan hoef je na tijd ook niet meer te klagen op het net...
|
Quote:
Je voelt je toch niet aangesproken :tongue: |
Quote:
Echt niet... Speciaal voor mij ging de deur even open. Kon ik em mooier recht van voren schieten en niet door glas (met de nadelige spiegelingen). |
Quote:
Totaal niet, maar denk dat het bij iedereen wel bekend is dat de NL meets allemaal shows zijn en er nooit gesprint zal worden... |
Quote:
Maar dat is niet omdat we dat niet willen Bobby. Helaas zijn de wetten en regels niet makkelijk tegenwoordig, en de locaties waar het toegestaan is niet voor het oprapen....helaas. :shake: Heb genoeg ideen die ik op een meeting nog zou willen doen... maar helaas niet allemaal mogelijk om dat in NL ten uitvoer te brengen. Heb genoeg dingen gezien in binnen en buitenland.. en genoeg gedachtenkronkels in m'n kop ;) ,zou te gek zijn om dat op 1 meeting bij elkaar te krijgen ...... valt niet mee helaas. |
Ik help het je hopen,, maar als het op MIVW al niet haalbaar is daar waar de ruimte is waar moet het dan wel?
Ik zie het niet snel gebeuren en dus zullen we het moeten doen met de shows zoals ze zijn... |
Daarnaast komt ook nog eens het budget, een goede meeting opzetten kost al bakken met geld (meesten van ons zien dat niet), maar als je dan ook nog eens wilt sprinten komt daar nog het een en ander bij: afzetting, brandweer/ambulance etc. etc. Die jongens komen niet voor krat bier en een bos wortels.
|
Quote:
net als vroega met gti club, richting DRACHTEN :thumbup: |
Volgend jaar toch maar eens weer die kant op.
|
Quote:
Op de airstrip is wel eea mogelijk ja. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:38. |