![]() |
Quote:
Stem je nou Vóór, of stem je nou zonder ? :D Ontopic -> Ik zeg zonder, bumpers zijn te mooi om van die grote lampen op te zetten.... |
Quote:
Foto('s)? |
Quote:
Kon je de 2e niet vinden?? ;) |
kvind 1 mistlamp ook stoerder :)
|
Quote:
zie gallery, weet niet hoe ik foto's hier plaats |
Quote:
Ik stem voor zonder, achter maakt het mij niet zo uit ;) ontopic: 1 lamp vind ik meer iets voor een kever! |
met een amerikaanse bumper is t niet mooi dan is het te kermis achtig maar met standaard is het beter
|
gewoon lekker ori ;)
|
Kun je ze niet aan je handdoekenrekjes hangen dan? Er zijn klemmen in de handel waar men normaal gezien verwarmingsbuizen aan ophangt, deze bestaan uit een soort slangenklem, of bandklem. Daaruit steekt een stuk draadeind waaraan je de lampen kan monteren.
Greetz, Ron |
Quote:
Net effe bij de G@mma gehaald. De grootste maat was voor buizen met een doorsnede van 28 mm. De bumper overriders zijn 35 mm... :frown: |
Quote:
ja minder gewicht is sneller vooruit gaan :D ik vind met wel mooi alleen zonde van dan gaten te moeten maken in je bumpers, als je een oplossing hebt zonder gaten te moeten maken zou ik het zeker doen |
Quote:
Er zijn ook badge clips van Desmo. Die klemmen om de badge bar heen en daar maak je de badge aan vast. Kan je natuurlijk ook een lamp aan monteren denk ik.. Alleen ff checken of de diameter past. Ze zijn regelmatig op ebay te vinden. Misschien kan je er wat mee. Hier staat er bijv een set van 4. ![]() Succes ermee! |
zou het niet doen
|
1 of geen!Hoeft zeker niet bij amerikaanse bumpers!Polle
|
All times are GMT +1. The time now is 05:11. |