![]() |
en een getrokken bandje kan heeel erg fijn staan :D
|
Heb jij al bijna 2 bands voor om de 14x6 Cuppies?
Ik kan niet wachten man!! Zondag moet je ook aantreden!! |
welke wielen zijn dat?
|
he martijn..
155/55 erom? via de smartbandencentrale redelijk te doen en lunatik, gewoon 195/50 erom trekken, 194/40 lijkt nergens op, ziet eruit alsof ze er ieder moment af kunnen komen zetten. |
ik heb 215/40/16 op een 9j lig lekker getrokken en staat mooi niet teveel van het goeie en is nog goed te betalen ook
|
Quote:
Berend, ik heb zo net 4 maal 195/40-14'ers besteld, eindelijk. kijken hoe het staat, en of er zo nog mee te rijden is :D ik vond het helemaal geweldig staan op je ex-velgen. Lunatik, hoe ist met de verbreede stahlen felgen? Zijn ze al binnen, 'k wil later ook wel 'ns passen :rolleyes: |
Jij mot eerst je 195/40 R14 maar eens passen: Kan toch niet dunkt mij :( haha... Haal er gelijk maar 3 reserve carters bij :P
En het staal is nog lang niet binnen... geduld is een schone zaak!! |
Quote:
Ik denk dat het met het carter van een 1.3 wel wat meevalt :D |
ik gok er op dat het perfect gaat.
en wat Benji al zegt; 't carter zit bij m'n 1.3 hoog en droog :D we zien wel. als het staal binnen is wel gelijk even melden he ;) |
Quote:
precies mooi zie je ook nog de verlgrand met 215. |
idd dat gaat perfect met een 1300, ligt ie lekker laag en toch niet van die TE krappe bandjes.
stuiteren zal ie wel een beetje gaan doen. en die 195/40/14 is wem martelen om erom te krijgen, maja dan heb je wat te doen. kijk wel uit dat je ze niet beschadigd! |
195-40-16 staat erg kicken op een 9j velg maar je moet er van houden....
|
Quote:
ploft er meestal zo om, stuiteren hoort er bij. Quote:
Kijk naar de witte daily van Sabine, op 14 inch verbreed, strak in de kassen, en rijdt WEL met laag carter... :D |
En nooit wat geraakt met het carter!!! Zit er nog steeds onder!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:50. |